Terug

Herstelling niet naar behoren uitgevoerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: iFixers

06/09/2017

Toegegeven, ik liet mijn iPhone 7+ uit lompigheid vallen en hij was echt stevig gehavend: je kon dwars door het scherm kijken, recht in de binnenkant van de telefoon. Straf wel dat alle andere functies perfect bleven werken.Op die manier kon ik uiteraard niet blijven rondlopen en mijn telefoon een week of langer missen is helaas geen optie. Het ergste is dat ik zelf de materialen en de handigheid heb om de herstelling uit te voeren maar de tijd ontbreek. Ik ging dus met een klein hart, maar het idee op herkansing, terug naar iFixers.Jullie hadden op dat moment geen scherm binnen en ik was dus eerder geneigd om toch een andere oplossing te zoeken. De verantwoordelijke, die waarschijnlijk geen 349 euro wou mislopen, verzocht me toch vriendelijk om de herstelling door Ifixers te laten doen. Op zo’n telefoon móet een deftig scherm van hoge kwaliteit komen en na bestelling is jouw scherm hier binnen de twee dagen. We sturen je een bericht als het scherm binnen is.Ik betaalde de volledige som reeds op voorhand, dat maakt me niet uit. Voor goed werk betaal ik graag: dan maakt de prijs niet uit of wanneer ik het betaal.5 dagen later had ik nog steeds geen bericht ontvangen. Ik passeerde dan zelf maar langs de winkel. Daar deelt een bediende op een onbeleefde manier, zonder nog maar naar zijn computerscherm te kijken, me mee dat de schermen nog niet binnen zijn. Ze zouden ofwel in de late namiddag geleverd worden of pas de eerstvolgende maandag.Ik probeer zaterdag 19/08 toch nog maar eens en krijg het antwoord Maar ja, dat scherm is hier binnen. Een uurtje later mocht ik mijn telefoon weer afhalen… Ze hadden mijn telefoon volledig gewist door een softwarefout, tot daar aan toe. Wel vreemd dat al mijn iCloud-backups ook opeens verdwenen waren maar goed, zó nostalgisch ben ik nu ook niet op het vlak van foto's of berichten.Wat me wel direct opviel is dat de TouchID elke vorm van dienst weigerde. Hiervoor moesten ze toch opnieuw een onderdeel bestellen en moest ik nog maar eens langskomen. Ik vertrek naar mijn werk en na het eindeloos opnieuw configureren van mijn telefoon doe ik een telefoontje. Ik kon niemand horen aan de andere kant van de lijn. Vreemd. Na wat duwen op het scherm werkte het af en toe wel, of toch niet, maar met een krakend geluid.2 dagen na de herstelling krijg ik het bericht dat het onderdeel voor de TouchID binnen is. Hoera! Of toch niet... Tot overmaat van ramp, tik ik met mijn iPhone ergens licht tegen de hoek van het scherm waardoor het instant volledig versplinterd. Mijn iPhone had na die laatste overdreven uitschuiver waardoor deze miserie weer begon al heel wat watertjes doorzwommen en weerstaan, maar na die ene tik met het gloednieuwe deftige scherm van hoge kwaliteit was het ineens gedaan.Ik moet er geen tekeningetje bij maken hoe zo’n gesprek dan verloopt bij de bediende als ik hem terug ga binnen doen. Uiteraard zijn alle gebreken van de TouchID en de slechte speaker mijn eigen schuld doordat mijn scherm is versplinterd.Ik kon het best wachten tot de verantwoordelijke terug in de winkel aanwezig was, na zijn vakantie van twee weken, om het met hem te bespreken. Dus ik kan twee weken niet telefoneren doordat de speaker van mijn telefoon stuk is?!, vroeg ik verbaasd. Na aandringen gingen ze toch bekijken wat ze aan de speaker konden doen...Wat met het deftige scherm van hoge kwaliteit? => Daar kan natuurlijk niets aan gedaan worden want dat is uiteraard mijn eigen fout en jammer van de 349 euro.Ze hebben uiteraard mijn telefoon niet hersteld of open gedaan bij mijn laatste bezoek. Nu zit ik met een telefoon die stuk is en nog meer afziet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform