Terug

herstelling na 3 maand niks

Closed Openbaar

Parcel Home

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Parcel Home

20/02/2022

Beste, ik heb een parcelhome brievenbus staan, sinds 4/11/2021 zijn er problemen mee, ze hebben wel is een oplossing kunnen geven, dit is dat maar tijdelijk, nu ben ik al enkele weken bezig om een deftige herstelling te krijgen aangezien de brievenbus niets meer doen van elektronische optie's die er op staan. je moet via mail steeds je klacht doorsturen maar hier komt amper reactie op. na 3 maanden met problemen ben ik het stilletjes aan beu, de brievenbus is op 30/5/2021 gekocht, dus oud is deze niet.Met vriendelijke groeten Jelle Van Den Bosch

Berichten (1)

J. V.

Naar: Parcel Home

11/03/2022

beste u stuurt dat er deze week iemand komt voor herstelling u houd mij op de hoogte, tot op heden niets gezien en het is vrijdag middag.gelieve mij de brievenbus te crediteren en u mag ze komen halen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform