Terug

herstelling in garantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

K. C.

Naar: Dyson

10/10/2025

Beste , Ik december 2024 maak ik een melding dat de steelstofzuiger die we aankochten niet meer oplaad. Op 13 december kregen we een mail terug met de melding dat de inruiling van het toestel ingeboekt staat met dossiernummer Dyson 43285068. We zijn ondertussen 10 maand, tientallen mails , beloften, contacten met verschillende diensten en duizenden excuse en uitleg verder maar hebben nog steeds geen ander toestel.

Bemiddeling door Testaankoop 20 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform