Beste, Op 28 februari 2018 bestelde ik een Brustor terrasoverkapping type B-128 van 6m breed via dealer Hadebo in Oevel (referentie offerte 18-RD3). Deze omvatte een 'oprolbaar doek in licht doorlatend perfo'. De installatie vond plaats op 25/05/2018. De meegeleverde doek was echter te klein om te kunnen plaatsen. Vervolgens werd een nieuwe doek geleverd ongeveer een maand later. Deze heeft een tijdje gefunctioneerd. Na de winter, bij eerste in gebruikname van de overkapping kwam het doek uit zijn geleiders. Dit werd onmiddelijk gemeld aan de dealer op 23/04/2019. Volgens de dealer was het geïnstalleerde doek niet geschikt voor overkappingen van 6m. Een nieuw doek diende besteld te worden (gemelde levertermijn 4 weken). Ruim na de gemelde levertermijn op 5/07/2019, werd het nieuwe doek geplaatst. De bijgeleverde geleidingen (die ook beschadigd werden door plaatsing van een fout doek) waren echter niet in orde waardoor de installatie niet kon afgerond worden. Volgens de dealer zouden deze geleidingen op stock liggen bij leverancier Brustor en dus binnen de week kunnen geïnstalleerd worden. Ondertussen zijn we 2 weken verder en heeft de dealer de stukken nog steeds niet binnen. Volgende week op 25/7 is mijn leverancier in jaarlijks verlof en loop ik het risico dat ik deze zomer opnieuw niet kan genieten van het product. Gezien een opeenvolging van omstandigheden lijkt de redelijke termijn voor herstelling hier overschreden. Ik eis dan ook dat Brustor al het mogelijke zal doen om de installatie te laten doorgaan voor 25/7. Bovendien verwacht ik een verlenging van de garantie op de ganse installatie met 2 jaar. Dit omdat ik zelf niet kan inschatten wat de impact is van het foute doek op de rest van de installatie en bovendien heb ik zowel in 2018 als in 2019 nauwelijks de mogelijkheid gehad om gebruik te maken van het product. Vriendelijke groeten, RD