Terug

Herstelling die niet werd uitgevoerd, maar wel werd gefactureerd.

Closed Openbaar

Garage Etoile Hemiksem

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Garage Etoile Hemiksem

17/11/2021

Dag Yassin, Zoals u weet hebben wij een paar maand geleden onze Audi A5 bij u binnengedaan voor een herstelling aan de Cardanas aan de kant van de boite. De wagen is dan ook nog eens 2x op controle bij u geweest, omdat het geluid dat wij toen waarnamen nog steeds niet weg is. U kwam toen te vertellen dat dit geluid afkomstig is van de ophangingsrubbers (silent blocks) en ik heb deze dan ook zopas laten vervangen. Conclusie, het geluid is er nog steeds! Ik heb dit probleem uitgelegd aan de garage (officiële Audi-dealer) en ze hebben er met 3 mechaniekers, waaronder de meestergast, naar gekeken en zij hebben mij toen verteld dat er totaal niets werd vervangen? Ze hebben alles nagekeken en mij dit ook laten zien in de werkplaats en er is totaal niets gedemonteerd geweest volgens hun! De Cardan is nooit los gemaakt geweest, alsook de stuurstang niet... Dus nu vraag ik mij toch af, wat er nu juist vervangen is geweest bij u? Waar heb ik dan €588,02 voor betaald? Want volgens de garage heb ik gewoon betaald voor lucht! Zou u mij nu a.u.b het onderdeel kunnen doorsturen met origineel OEM-nummer wat u heeft laten vervangen, zodat ik dit probleem nu eindelijk kan laten repareren? Wachtend op uw antwoord. Alvast bedankt. Grts StefaanBovenstaand bericht werd op 03/11/2021 via WhatsApp aan u bezorgd en u hebt dit en andere berichten gelezen, maar niet beantwoord. Wel vreemd dat u hierop weigert te antwoorden. Ik heb als klant toch het recht om te weten wat u heeft vervangen en waarvoor ik heb betaald? Tenminste, als er ook daadwerkelijk iets werd vervangen? Daar stel ik mij toch serieuze vragen bij! Als oplossing verwacht ik dat u met een deftige uitleg komt van wat er juist vervangen is geweest, zodat dit kan nagekeken worden en een tegen expertise kan uitgevoerd worden. Als u mij verteld dat er niets werd vervangen, dan eis ik een volledige terugbetaling van het gefactureerde bedrag van €588,02 of een volledige herstelling van het desbetreffende probleem en dit geheel ter uwe laste. Bij voorbaat dank. In afwachting van uw antwoord, verblijf ik,Mvg,Stefaan

Berichten (1)

S. V.

Naar: Garage Etoile Hemiksem

04/12/2021

Beste,We zijn ondertussen al 17 dagen verder en heb nog steeds niets van u mogen vernemen. Gelieve deze mail vóór 15 december te beantwoorden, zoniet wordt dit dossier gewoon overgemaakt aan de juridische dienst van Test-Aankoop. In afwachting van uw antwoord, verblijf ik,Met vriendelijke groeten,Stefaan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform