Terug

Herstelling blijft uitgesteld worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. J.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

06/03/2024

Beste,mijn inbouw koffiezet is eind augustus stuk gegaan. Op 5 september is er een interventie geweest. Er zat een lek in en de z group moest vervangen worden. Hiervoor moesten onderdelen besteld worden en na 3 weken zou dit hersteld zijn.De afspraak is na 3 weken geannuleerd omdat de onderdelen niet binnen waren. Nu zijn we een half jaar later en ze zijn nog altijd niet binnen. Er wordt ook geen alternatief aangeboden. Elke keer verzetten ze de leveringsdatum. In mijn laatste telefoon vandaag gingen ze contact opnemen met de hoofdtechnieker om te zien of het onderdeel wel vervangen moest worden.Ik zit huis met een kapotte ingebouwde koffiezet en helaas geen vooruitzichten

Berichten (1)

Siemens - Herstelling (BSH)

Naar: H. J.

05/04/2024

Geachte heer Jacobs,We hebben u zonet een e-mail gezonden met onze uitleg en voorstel tot oplossing voor uw ingebouwde koffiemachine.Met vriendelijke groeten,Julie DhoeCustomer InterestSiemens Home Appliances


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform