Terug

Herstellen van probleem aan poort dat onder de wettelijke garantie valt van de firma POORTCENTER

Closed Openbaar

poortcenter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: poortcenter

20/02/2016

Herstellen van doorrij bel , deze is niet correct aangesloten .Herstellen van gsm module om poort te openen.Paneel zijkant poort terug vastzetten , niet met silicone maar wel met vijzen . Deze is al voor de 2e maal los.Hebben verschillende mails , aangetekend schrijven enz zonder gevolg van de zaakvoeder Luppens Jan.

Berichten (3)

A. C.

Naar: poortcenter

02/03/2016

HALLO

A. C.

Naar: poortcenter

02/03/2016

Na wat opzoeken kunnen wij melden dat wij niet de enige zijn die problemen hebben met de firma poortcenter ivm de wettelijke garantie bepalingen.Sommige klanten hebben al met ons contact opgenomen

A. C.

Naar: poortcenter

18/03/2016

Ik geef iedereen de raad om met deze firma GEEN zaken te doen . Het plaatsen duurt een eeuwigheid eer alles in orde geraakt .En als je problemen hebt binnen de wettelijke garantie termijn reageert de zaakvoerder zelfs niet op mails , aangetekend schrijven enz.....Als je persoonlijk bij de zaakvoerder langs gaat heeft deze altijd wel een antwoord klaar en steekt de problemen steeds op zijn leveranciers.Bij deze roep ik klanten op die ook problemen hebben met deze firma van dit hier ook te vermelden .Een jaar geledenCette société n'est absolument pas fiable..A éviter à tout prix!J'ai commandé une barrière, j'en ai payé les 9/10è sous forme d'acompte (obligatoire), après un long délai, j'ai reçu (sans prise de rendez-vous) une barrière dont la couleur ne convenait pas. Mais ce n'est pas le pire une des charnières était dans le vide (mauvais calculs) et pour atteindre la serrure il fallait se baisser! Après un échange de mails, restés sans réponses et l'envoi d'un recommandé (avec menaces de suivi juridique), on est venu (toujours sans m'avertir) reprendre la barrière, laissant un trou béant à la place. Cela fait deux mois que j'attend qu'elle soit remplacée..en vain.Le directeur de la société rivalise d' impolitesse et d’incompétence! Je vais attenter une action en justice très prochainement pour qu'on me livre enfin cette barrière ou qu'on me rembourse.. A suivre...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform