Terug

herstellen aan/uit knop garmin 1000

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: GARMIN BELUX

11/12/2019

beste,Een paar maanden terug heb ik mijn Garmin 1000 binnen gebracht voor een herstelling van de versleten aan/uit knop, blijkbaar een veel voorkomende slijtage aan dit toestel(alle drie de personen die in onze groep met dit toestel rijden hebben hetzelfde probleem)Aangezien jullie die herstelling niet willen uitvoeren maar me wel een refurb toestel willen geven tegen een betaling van 250€ is voor mij niet aanvaardbaar.Mijn toestel werkt nog perfect en voor dit kleine euvel zo'n voorstel doen is ongehoord.Jullie hebben krijgen toestel, ik koop een refurb (voor 250€)herstellen mijn toestel en verkopen het terug als reburb voor terug 250€ aan iemand anders die ook akkoord gaat met dit voorstel, vinden jullie dit normaal?Als trouwe klant van Garmin toestellen ben ik zwaar ontgoocheld in deze werkwijze en geen enkel compromis mogelijk is (op internet vind ge werkwijze hoe het mogelijk is om gemakkelijk te herstellen).Hopelijk zullen jullie meer moeite doen in de toekomst want jullie toestellen zijn bijzonder goed maar deze werkwijze voor zo een merk is geen goeie reclame.Hopend op een positief antwoord Counotte Stefaan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform