Terug

Herstel slot accordeonraam

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Alu2+

28/02/2022

Beste, op 22 november 2021 hebben we u voor de eerste maal gecontacteerd voor reparatie/vervanging van het slothuis van het door u geplaatste accordeonraam in onze achtergevel. Zoals u weet kunnen wij deze deur momenteel niet afsluiten en zijn wij volgens onze verzekeraar op dit moment daarom niet verzekerd tegen diefstal. Onze aannemer en een sleutelmaker hebben intussen al wel een poging tot herstel ondernomen. Maar wijzelf, noch onze aannemer, noch de door ons gecontacteerde sleutelmaker kunnen dit slothuis bestellen bij de externe firma met wie jullie samenwerkten voor het raam omdat zij enkel aan hun partners B to B leveren. We zijn m.a.w op u aangewezen voor de herstelling. Ondanks de intussen ontelbare telefoons en mails en het doorsturen van gevraagde documenten en foto's krijgen we telkens opnieuw te horen dat de herstelling nog niet is ingepland. Wij rekenen erop dat u nu eerstdaags actie onderneemt.

Berichten (1)

Alu2+

Naar: M. L.

09/03/2022

GoedemiddagDirect na uw bericht werd de bestelling van het slot bij onze leverancier geplaatst. Daags nadien werd er gebeld om te vragen naar een leverdatum, maar deze was toen nog niet bekend.Er werd eerder vandaag een reminder verstuurd naar de leverancier om ons zo snel mogelijk te informeren over de stand van zaken.Van zodra het slot in ons bezit is, wordt een interventie ingepland voor ons servicerapport AF1806726.Vriendelijke groetIne Plevoets (*)Klantendienst ALU2+bvbaLichtenberglaan 2022 20293800 Sint-Truiden (ZI Brustem)T. 011/37 11 11F. 011/37 59 99www.alu2.be(*) namens INVEST2+ bv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform