Beste,Bedankt voor je e-mail.Oei, dat klinkt inderdaad als een frustrerende situatie. Het is niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je controller, zeker niet als je deze nodig hebt voor je weekendactiviteiten.Ik heb de situatie bekeken, we lijken vanuit mijn retourafdeling erg ons best te doen de controller terug te krijgen, nadat bleek dat de gewenste onderdelen niet beschikbaar zijn. Waarom dit zo lang moet duren begrijp ik nog niet. Ik escaleer de situatie door.Weet dat we deze situatie heel serieus nemen en ons best doen om het op te lossen. Ik raad je aan om geduldig te blijven, we doen ons uiterste best om je controller zo snel mogelijk terug te krijgen. Sorry voor het ongemak en bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet,Danny Bax Music Olympiastraat 2-44462 GG Goeshelpdesk@bax-shop.nls:www.bax-shop.nlVoor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen.Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. - Ons referentienummer: Bax:50199654 - - Ons referentienummer: Bax:50199654 -