Geachte mevrouw/heer,
Op 8/6/2025 heb ik in uw online winkel stoelen en kussens gekocht, waarbij ik het bedrag van € 629,46 plus € 14 voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 15/7/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21/7 met een tweede herhaling op 26/7 en een extra reminder op 29/7 een mededeling per e-mail gestuurd met de vraag hoe de procedure om te retourneren liep.
Op 20/8 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat het retourrecht van 14 dagen verstreken is.
Ik betwist het bovenstaande omdat u tot 3x toe binnen de termijn van 14 dagen onze vraag ontving hoe we konden retourneren. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van € 643,46 .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.