Terug

Herroepen

In behandeling Openbaar

Raamdecoratie.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. M.

Naar: Raamdecoratie.com

06/11/2025

Beste, Ik heb 2 maanden geleden 2 rolgordijnen besteld. Na lang wachten waren die door GLS kwijtgeraakt. En er was een onderzoek begonnen. Ik heb het bedrijf laten weten dat ik kan niet meer zo lang wachten en wil de bestelling annuleren. Ze hebben mij laten weten dat het onderzoek nog loopt nog niet mogelijk is om te annuleren. Na dat de onderzoek afgelopen was heeft het bedrijf besloten om nog eens 2 rolgordijnen te produceren. Ik heb nog eens laten weten dat ik heb al een andere oplossing gevonden en dat hoeft van mij niet ik had het al aangegeven toch door te annuleren. Ik wil mijn geld terug. Kunt u mij hierbij helpen? Alvast bedankt. Groet Samvel

Berichten (1)

Raamdecoratie.com

Naar: S. M.

06/11/2025

BesteKlachten, Bedankt voor je e-mail, we hebben deze goed ontvangen. We streven ernaar om je bericht binnen enkele dagen zorgvuldig te beantwoorden. Wanneer je je verzoek nogwilt aanvullen met nieuwe informatie, kun je op deze e-mail reageren. We willen je vragen om geen nieuwe verzoeken met dezelfde inhoud te versturen, zodat we je eerste vraag snel en op de best mogelijke manier kunnen behandelen. Jouw ticket nummer:1070133 Het onderwerp:Herroepen De vraag:

Bemiddeling door Testaankoop 12 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform