Terug

Herberekening factuur

In behandeling Openbaar

Ontstoppingsbedrijf Laurent.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. N.

Naar: Ontstoppingsbedrijf Laurent.be

10/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Factuurnr.: 1908252 Op 19/08/2025 belde ik jullie op met de vraag of jullie ons konden helpen i.v.m. een verstopte toilet. Ik deed duidelijk navraag naar jullie tarieven. Hierover werd me verteld: Dat er sprake is van een vaste kost van 55€, vervoerskosten 35€ en kosten van materiaal 50€ (ongeveer). Ik herinner me duidelijk een totaal van rond de 130€. Ik herhaalde dit totaal naar uw medewerker toe en deze bevestigde dit. Hij liet me ook weten dat er per half uur extra 38€ zou worden aangerekend. Dat leek me prima, dus jullie mochten komen. Toen ik thuis kwam, toonde mijn vriend me de factuur. Jullie rekenden een totaal aan van 599,91€. Helemaal niet wat er werd afgesproken. Jullie medewerker bleef ook niet langer. Er werden op de factuur spiraalkosten aangerekend per meter. Dit werd niet besproken aan de telefoon. Ik heb de eindafrekening gekregen op 19/08/2025 voor een bedrag van 599,91 EUR incl. BTW. Ik betwist echter deze factuur, omdat er een veel hoger bedrag werd aangerekend dan afgesproken en er niets werd gezegd, zowel niet op jullie website als telefonisch, over spiraalkosten te betalen per meter. Ik wil zelfs zo ver gaan dat de tarieven op jullie website misleidend zijn. Ondertussen is het probleem van onze toilet ook weergekeerd, dus jullie oplossing bleek een tijdelijke oplossing. Ik vraag dan ook dat jullie dit alsnog kosteloos komen oplossen op een duurzame manier én de gekregen eindfactuur veranderen naar 130€ zoals telefonisch werd afgesproken. Gezien de factuur reeds betaald werd, gelieve het resterende bedrag terug te storten op rekeningnr.: BE98002004562893. Ik nam reeds schriftelijk contact op met jullie via e-mail op woensdag 20/08/25 en diende klacht in, zoals beschreven in jullie algemene voorwaarden, maar ontving tot op heden geen antwoord. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van bovenstaande elementen spoedig en uiterlijk binnen de 15 dagen te willen corrigeren en het resterende bedrag terug te betalen? Ook horen we graag wanneer een medewerker langskomt voor het duurzaam oplossen van ons sanitair probleem. Met vriendelijke groet, K.N.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform