Terug

Heractivering contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: AG Insurance

29/08/2023

Beste, Ik ben reeds jaren klant bij AG wat betreft mijn verzekeringen van zowel prive als voor mijn zelfstandige zaak.Door financiele problemen met de zaak kwam ik op een betalingsachterstand wat mijn zaak betreft, de prive verzekeringen werden steeds betaald.AG schorste mijn autoverzekering alsook alle verzekeringen van de zaak. Intussen werden alle achterstallen vereffend en vroeg ik een heractivering van mijn autoverzekering.Aangevraagd op 11 augustus, en met de vermelding dat indien ik geen heractivering kreeg, ze me een attest van 5 jaar ongevallenvrij moeten geven, Beiden zonder gevolg.Na meermaals bellen kreeg ik vandaag te horen dat er geen heractivereing mogelijk is, Maar het attest krijg ik ook niet. Ik wordt dus door AG gegijzeld aangezien een autoverzekering in Belgie verplicht is. Ik heb dat attest nodig voor aanvraag bij andere verzekering.Vandaag 29/08 wacht ik nog steeds op dat attest.Ik heb die wagen nodig voor mijn werk , dus is dat broodroof.Fintro Halle ligt er blijkbaar niet wakker van.MVG

Berichten (6)

AG Insurance

Naar: S. S.

29/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwUw schrijven van zonet genoot al mijn aandacht.Ik heb hiervoor een nieuw klachtendossier met referte '˜AG26718/AT' geopend. Zou u deze referte bij elke communicatie willen hernemen aub?U bezorgde ons de klacht van dhr. of mevr. Stevens.Echter, op basis van de informatie hernomen in deze klacht kan ik niet achterhalen op welk contractnummer deze betrekking heeft. (polisnummer 30114114 behoort immers niet toe aan dhr. of mevr. Stevens).Zou u dhr. of mevr. Stevens daarom willen verzoeken om de volgende informatie te willen bezorgen op customercomplaints@aginsurance.be en dit met vermelding van de volgende referte: AG26718/AT.Voornaam + geboortedatumAdresgegevensHet correcte contractnummer.Van zodra ik over deze informatie beschik, kan dit dossier nader onderzocht worden.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

S. S.

Naar: AG Insurance

29/08/2023

AG26718/ATpolisnummer 03/30.114.414Stevens ManuNijken 309400 Ninove.Het enige wat ik nog vraag is ASAP een attest 5 jaar ongevallenvrij.

AG Insurance

Naar: S. S.

29/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan dhr. Stevens werd bezorgd.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: S. S.

29/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwUw schrijven van zonet genoot al mijn aandacht.Ik heb hiervoor een nieuw klachtendossier met referte '˜AG26718/AT' geopend. Zou u deze referte bij elke communicatie willen hernemen aub?U bezorgde ons de klacht van dhr. of mevr. Stevens.Echter, op basis van de informatie hernomen in deze klacht kan ik niet achterhalen op welk contractnummer deze betrekking heeft. (polisnummer 30114114 behoort immers niet toe aan dhr. of mevr. Stevens).Zou u dhr. of mevr. Stevens daarom willen verzoeken om de volgende informatie te willen bezorgen op customercomplaints@aginsurance.be en dit met vermelding van de volgende referte: AG26718/AT.Voornaam + geboortedatumAdresgegevensHet correcte contractnummer.Van zodra ik over deze informatie beschik, kan dit dossier nader onderzocht worden.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

S. S.

Naar: AG Insurance

29/08/2023

AG26718/ATpolisnummer 03/30.114.414Stevens ManuNijken 309400 Ninove.Het enige wat ik nog vraag is ASAP een attest 5 jaar ongevallenvrij.

AG Insurance

Naar: S. S.

29/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan dhr. Stevens werd bezorgd.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform