Terug

Heb diensten aangeschaft en ben permanent verbannen van het platform

Opgelost Openbaar

Match Group, LLC

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Match Group, LLC

12/02/2019

Mijn klacht gaat over het bedrijf Match Group en 1 van hun diensten genaamd Tinder.Namelijk heb ik een maand geleden bij Tinder een account aangemaakt en heb ik veel plezier gehad op deze app. Ik heb in deze app ook de aankoop gedaan van een abonnement bij Tinder. Ik heb hier geld betaalt om dan een dag geleden gewoon permanent verbannen te worden door de service zonder enige refund van mijn geld of reden waarom ik verbannen werd. Blijkbaar heb ik één van hun terms of service verbroken en heb ik community guidelines geschonden maar willen ze niet vertellen van wat. Ik heb al een mail gestuurd om te vragen te un-bannen maar hierbij zeggen ze dat ze hier geen optie toe hebben. En dat mijn account en telefoonnummer voor altijd geblokkeerd zullen worden op hun service/app.

Berichten (2)

Match Group, LLC

Naar: R. V.

12/02/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (12368984) has been received and is being reviewed by our support staff.To add additional comments, reply to this email.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tinder.[ER94Y7-D20O]

Match Group, LLC

Naar: R. V.

14/02/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (12368984) has been updated. Reply to this email for additional help.----------------------------------------------Olivia, 13 feb. 4:04 p.m. PST(Let op: dit bericht is automatisch vertaald.)Hallo,Als u een teruggave aanvraagt, kiest u een van de volgende opties:** Als u uw aankoop hebt gedaan met uw Apple ID, ** worden alle teruggaven rechtstreeks door Apple afgehandeld, niet door Tinder. Tinder kan Apple-teruggaven niet verwerken of een aankoop met Apple namens u betwisten. Als u een teruggave wilt aanvragen, gaat u naar reportaproblem.apple.com om uw aankopen en ontvangsten te bekijken.** Als u uw aankoop hebt gedaan met uw Google Play Store-account **, geeft u het bestellingsnummer op dat is gekoppeld aan uw aankoop. U kunt dit vinden in de e-mail met de bestelbevestiging die naar u is verzonden door Google Play of door in te loggen bij payments.google.com.** Als u uw aankoop op Tinder voor internet (Tinder Online) ** heeft gedaan, geeft u dan de referentiecode op die bij uw aankoop hoort. U vindt dit nummer in de bevestigingsmail die u na uw aankoop hebt ontvangen.Opmerking: Restitutieverzoeken kunnen alleen worden geaccepteerd als dit wordt aangevraagd binnen 14 dagen na de transactiedatum.Dank je,-----------------------------------------------------------(Please note that this message has been automatically translated.)Hello, If you are requesting a refund, please choose one of the following options:**If you made your purchase using your Apple ID,** all refunds are handled directly by Apple, not Tinder. Tinder is unable to process Apple refunds or dispute a purchase with Apple on your behalf. To request a refund, please visit reportaproblem.apple.com to view your purchases and receipts.**If you made your purchase using your Google Play Store account,** please provide the order number associated with your purchase. You can find it in the order confirmation email that was sent to you by Google Play or by signing in to payments.google.com. **If you made your purchase on Tinder for web (Tinder Online),** please provide the reference code associated with your purchase. You can find this number in the confirmation email you received after your purchase.Note: Refund requests may only be accepted if requested within 14 days of the transaction date.Thank you,Olivia----------------------------------------------Klachtenbox, 12 feb. 10:06 a.m. PST (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tinder.[ER94Y7-D20O]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform