Terug

Hardheid matras VELDA

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: Weba Deinze

18/06/2021

Beste, ik bestelde bij jullie een matras met koop overeenkomst nummer 7475789, vanaf de eerste dag dat deze matras geleverd is heb geclaimd dat het niet dezelfde hardheid is als diegene die ik bestelde in de winkel. Jullie hebben een technieker gestuurd om dat na te kijken, de technieker wist niet wat hij moest komen doen want hij kent de hardheid van het matras in de winkel niet om te kunnen vergelijken, het was bovendien iemand van Gent omdat jullie in Deinze zelf nog geen techniekers hebben/hadden. Na continu zelf de evolutie te vragen krijg ik vandaag, 2 maand later, de reactie dat VEDA zegt het juiste geleverd te hebben wat besteld is. Toch klopt het niet, het matras hier in huis is een mega soft (wat technieker toen ook bevestigde) wat totaal niet te vergelijken is met diegene in de winkel. Ik wil hier graag een oplossing voor zoals ik op de eerste dag al gevraagd had. Ik wil gerust met het matras naar de winkel komen en het naast diegene leggen die ik bestelde, ben het ondertussen zelf nog eens gaan testen in de winkel en het is een mega groot verschil. Zoniet wens ik graag het volledige bed terug te brengen en terug betaald te worden. Alvast bedankt voor jullie moeite !Karine

Berichten (5)

Weba Deinze

Naar: L. K.

18/06/2021

Beste klantWij hebben uw vraag via Test-Aankoop goed ontvangen.Indien mogelijk hadden wij u graag ontvangen in onze winkel met de ontvangen matras zodat wij dit samen met u kunnen nazien. Wanneer u dit weekend langskomt doet u dat bij voorkeur in de namiddag bij aanwezigheid van onze zaakvoerder.Voor meer inlichtingen, aarzel niet contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,Bart D'hoogeAdministratie Weba DeinzeT 09/381 53 53

Weba Deinze

Naar: L. K.

24/06/2021

Beste klantVan de medewerkers van de webshop hebben wij vernomen dat u liever niet zelf met de matras langskomt.Teneinde een correcte oplossing voor u te voorzien werd uw serviceaanvraag voorgelegd aan onze zaakvoerder. Wij koppelen hierover terug in de loop van volgende week.Voor bijkomende inlichtingen aarzel niet contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,Bart D'hoogeAdministratie Weba DeinzeT 09/381 53 53

L. K.

Naar: Weba Deinze

12/07/2021

Beste,ik zit sinds begin dit jaar in renovatie werken, het is daarom ook niet gelukt langs te komen met het matras.Daarnaast maak ik me toch zorgen om met het onbeschermde matras naar de winkel te rijden in een kar, die daar ergens deftig in de winkel te krijgen, naar boven te sleuren om naast het andere matras te leggen, terug mee te nemen naar huis...Volgens mij komt dat niet zo slim met dat matras.Kan je ondertussen eens met de zaakvoerder bekijken of er een andere oplossing bestaat.Het 1pers matras vd winkel verplaatsen is simpelder.Of ik nodig hem hier uit op mijn matras en kan nadien op in de winkel zelf op zijn matras gaan liggen.Het verschil is zo groot dat hij het wel zal onthouden tot de winkel.Ben zelf al verschillende keren naar de winkel geweest direct na levering met partner en vriendin om hun mening om zeker te zijn dat het niet aan mij ligt, iedereen zegt hetzelfde, gigantisch verschil in softheid.Groeten,Karine

Weba Deinze

Naar: L. K.

23/07/2021

Beste klantUw serviceaanvraag werd voorgelegd aan de zaakvoerder. Hij zal u contacteren om een afspraak te maken en langs te komen met de matras uit onze toonzaal van zodra dit voor hem mogelijk is.Voor meer inlichtingen kunt u steeds contact opnemen via onderstaande gegevens.Met vriendelijke groeten,Bart D'hoogeAdministratie Weba DeinzeT 09/381 53 53

L. K.

Naar: Weba Deinze

02/08/2021

Beste, hebben jullie al een idee wanneer dit zou zijn ? Zou dit heel graag eens opgelost hebben. Groeten, Karine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform