Beste, ik bestelde bij jullie een matras met koop overeenkomst nummer 7475789, vanaf de eerste dag dat deze matras geleverd is heb geclaimd dat het niet dezelfde hardheid is als diegene die ik bestelde in de winkel. Jullie hebben een technieker gestuurd om dat na te kijken, de technieker wist niet wat hij moest komen doen want hij kent de hardheid van het matras in de winkel niet om te kunnen vergelijken, het was bovendien iemand van Gent omdat jullie in Deinze zelf nog geen techniekers hebben/hadden. Na continu zelf de evolutie te vragen krijg ik vandaag, 2 maand later, de reactie dat VEDA zegt het juiste geleverd te hebben wat besteld is. Toch klopt het niet, het matras hier in huis is een mega soft (wat technieker toen ook bevestigde) wat totaal niet te vergelijken is met diegene in de winkel. Ik wil hier graag een oplossing voor zoals ik op de eerste dag al gevraagd had. Ik wil gerust met het matras naar de winkel komen en het naast diegene leggen die ik bestelde, ben het ondertussen zelf nog eens gaan testen in de winkel en het is een mega groot verschil. Zoniet wens ik graag het volledige bed terug te brengen en terug betaald te worden. Alvast bedankt voor jullie moeite !Karine