Terug

Handleiding

Closed Openbaar

Het Borduurbloempje

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Het Borduurbloempje

05/04/2018

Ik heb contact gehad met Het Borduurbloempje omdat een handleiding in een vreemde taal bijgevoegd is aan een besteld item : WC zakje met parelborduren. Ik heb gevraagd om deze handleiding in het NL te kunnen ontvangen. Zij beweren dat ze geen handleidingen hebben hierover, laat staan in een vreemde taal. Nu zal het puzzelen zijn om het product na het borduren in mekaar te steken met risico op fouten en een minder fraai resultaat.

Berichten (2)

Het Borduurbloempje

Naar: A. C.

05/04/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Het Borduurbloempje

05/04/2018

Geachte Anneleen,Ik ben redelijk, vriendelijk en menselijk gebleven. Ik werd door jullie met een kluitje in het riet gestuurd en kreeg een antwoord naast de kwestie. "Heeft u geen naaimachine?" was niet bepaald het antwoord dat ik verwachtte. Mijn klacht gaat over het feit dat er geen handleiding bij zit in een taal die in België gesproken wordt. En daarop was u duidelijk dat deze niet bestaat. Dan is de communicatie afgelopen, dacht ik. U heeft voor mij geen oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform