Terug

Gsm + kaarten verdwenen tijdens verhuis sindsdien kan ik niet meer aan rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Belfius Banque/bank

14/06/2023

Beste,Recent verhuisd en in die periode gsm met kaarten in hoesje verdwenen en heb alles geblokkeerd. BELFIUS/BANX is de enigste bank die tot heden kaart weigert te versturen naar nieuw adres. (Al sinds 1mei kan ik niet aan mijn geld)Mits stad Gent een achterstand heeft bij registratie nieuwe woonst sta ik nog niet officieel ingeschreven. Heb daar zelf een document van stad Gent voor gekregen en nog steeds halsstarrig weigeren!!! Als je vraagt om naar 'officieel' adres dan te sturen wordt dit ook geweigerd omdat ze nu kennis van hebben dat ik daar niet meer woon.Rekening wordt gebruikt om loon te ontvangen en huishuur te betalen.Ik ben radeloos!!!Met vriendelijke groeten,Edouard Haus

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: E. H.

28/06/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform