Beste,Vorige week heb ik mijn Velofiets ingeleverd aan een Velo Fietsstation.Bij inlevering moet je je kaart scannen, zodat de rit juist wordt gestopt.Die fiets was in het station ingeklikt, maar bij de scan van mijn kaart kreeg ik bericht dat mijn fiets nog in gebruik was, wat niet het geval was.Dit was rond 20u00-21u00 's avonds.Ik had een afspraak op dat moment en moest me haasten.Pas na de afspraak had ik een moment om naar de klantenservice van Velo te bellen,waar ik op hun voicemail het probleem heb beschreven en aangekaart.Dit was rond 00u00 's avonds diezelfde avond.Om 06u30 's morgens kreeg ik een automatische SMS dat mijn bericht goed is ontvangen en dat ik voorlopig nog geen gebruik kan maken van mijn Velokaart.We houden je op de hoogte.Ik ging er dus van uit dat dit in behandeling was.4 dagen later kreeg ik een mail, waarin ik een onverwachte aanrekening kreeg van 150EUR,En waarbij staat dat mijn fiets al die 4 dagen in gebruik was en ik hiervoor moest betalen.Ik heb de klantenservice gecontacteerd en alles nogmaals uitgelegd, waarop ik geen positief antwoord of ondersteuning heb kunnen krijgen.Ik denk dat ik het nodige heb gedaan om hun defect station aan te kaarten zo snel mogelijk.Ook de bevestigings SMS van hun klanten service heeft me een goed gevoel gegeven dat dit in behandeling is en dat ik tijdelijk mijn Velo niet kon gebruiken (alle screenshots in bijlage)Maar op geen enkel moment wist ik dat de huur periode al die dagen zou verlengd worden.