Beste Annelies,Dankjewel voor het delen van jouw ervaring, we vinden het erg vervelend om te horen dat je ontevreden bent, vooral omdat we bij Goodiebox de tevredenheid van onze members boven alles stellen.Allereerst willen we je er hier aan herinneren dat onze maandelijkse memberships beschikbaar zijn zonder enige verplichting, en dat het proces om het op te zeggen heel eenvoudig is: elke member kan dit direct doen via het Member Universe of door een e-mail te sturen naar Team Happiness, die altijd blij zijn om te helpen en elke vraag te beantwoorden. Verder bieden we de mogelijkheid om het abonnement voor maximaal 2 opeenvolgende maanden te pauzeren, omdat we begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om je wat me-time te veroorloven. Team Happiness staat altijd klaar met een luisterend oor en helpt om zoveel mogelijk WOW te verspreiden, en doet altijd zijn uiterste best om elke specifieke situatie te begrijpen.Maar laten we duidelijk zijn: Goodiebox kan niet accepteren dat members onterecht hun maandelijkse abonnementskosten terugvorderen terwijl ze de box daadwerkelijk hebben ontvangen en van de producten hebben genoten, terwijl Goodiebox niets verkeerds heeft gedaan. Onze Algemene Voorwaarden zijn heel duidelijk en transparant. Die kun je hier vinden: s:bygoodiebox.com/welcome/benl-terms/ en hieronder vind je een paragraaf over je klacht:'Goodiebox behoudt zich het recht voor om verder onderzoek te doen en actie te ondernemen in het geval members het bedrag van hun abonnement of gekochte product onrechtmatig terugvorderen, terwijl ze hun bestelling hebben ontvangen volgens deze Voorwaarden en deze niet hebben geretourneerd volgens het retourbeleid. Goodiebox kan gebruik maken van externe dienstverleners (incassobureaus) om onbetaalde en/of openstaande facturen te innen.'We begrijpen dat er soms een menselijke fout gemaakt kan worden, en juist daarom proberen we altijd eerst persoonlijk contact op te nemen. Maar je kunt ermee instemmen dat het legitiem is om de invorderingsdienst uit te besteden (altijd in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden). De Eur40 kosten zijn voor de juridische diensten van het incassobureau en Goodiebox moet ook zon vergoeding aan het bureau betalen juist daarom houden we het liever zoveel mogelijk onder ons.Daarom moedigen we altijd elke member die problemen heeft aan om contact met ons op te nemen, zodat we samen een oplossing kunnen vinden, in plaats van onterecht een bedrag terug te vorderen.Als je enige reden hebt om aan te nemen dat dit een fout van ons was, en je kunt bewijzen dat je in Juli 2021 daadwerkelijk voor je box hebt betaald, dan zetten we dit natuurlijk heel graag recht en herzien we dan natuurlijk de factuur. Nogmaals, het spijt ons oprecht dat je je zo voelt en we hopen dat je je alle Happy moments die we hebben bezorgd terwijl je member was van Goodiebox zult herinneren!Groetjes,Team Goodiebox GroetjesAffectueusement 💗Myrthe GoodieboxPrevious-message-reference: f06a4a277145401b8f5b1ae3d3b38aef@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 63a505c5.500a0220.88af0.daf3SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: 36744608c38b4f7a8876661161319fbc@email.dixa.io System user December 23, 1::35 GMTHi ,Je bericht is succesvol aangekomen bij Team Happiness en we zullen ons best doen om je mailtje zo snel mogelijk te beantwoorden 💪 Op dit moment zijn we niet aanwezig om meer happiness te verspreiden. Op werkdagen zijn wij van 9:00u - 17:00u beschikbaar en antwoorden we met ongeveer 3 werkdagen. We kunnen niet wachten om een glimlach op je gezicht te toveren! Dus ga even lekker zitten, relax, lees een goed boek of maak een heerlijke wandeling en voor je het weet heb je van ons antwoord! 🔥We wensen je een geweldige dag toe,Team Happiness December 23, 1::35 GMTKlacht - Goodiebox direct incasso bureau zonder herinnering - (CPTBE01681799-13) Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --