Beste,Ik bestelde op 25/03/2023 een loungeset, inclusief tafel, in de showroom in Kuurne. Op 23/06/2023 werd deze geleverd. De loungetafel was beschadigd en was niet mee geleverd. Eén van de drie onderdelen van de lounge zelf had een geplooide poot. Bijgevolg was de levering wat betreft twee onderdelen van de vijf gebrekkig.Ik heb op dinsdag 3 juli in de showroom in Kuurne gevraagd voor een oplossing. De loungeset in kwestie wordt niet meer geproduceerd. Ik kon aldus een andere lounge kiezen in de showroom. Er werd mij beloofd dat de nieuwe loungeset zou worden geleverd en de oude loungeset zou worden opgehaald door de firma. Vandaag is online, via de customer care, nog steeds niet te zien dat de nieuwe lounge effectief is besteld of wanneer deze zal worden geleverd. Gezien de kostprijs van de betrokken producten en gezien de periode dat we op vandaag zonder loungeset zitten zou ik zo snel mogelijk een nieuwe leverdatum wensen te ontvangen van de firma.Mvg,Sven