Terug

Goederen nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Plintenstunter

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. B.

Naar: Plintenstunter

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 21/7/2024 kocht ik 104m gladde plinten, 7 stuks high tack en een hoge verstekbak in uw online winkel en betaalde ik 375,54 euro. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tussen 2 a 4 werkdagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Deze vertraging heeft mij als particulier ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 375,54€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform