Terug

Goederen niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Videeda

07/08/2023

Beste, Op 4/7 heb ik via de site videeda.com 2 paar birkenstock besteld. Op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Je kan deze firma enkel via een contactformulier bereiken. Wat ik deed op 20/7. Op 26/7 ontving ik onderstaand bericht : Beste klant, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw bestelling nog niet is bezorgd, onze excuses als uw bestelling iets is vertraagd. We bevinden ons in een drukke periode. Ik heb het even voor u nagekeken, gelukkig is uw bestelling in goede handen ontvangen, we contacteren de koerier om te kijken wat er aan de hand is met de bestelling, het kan zijn dat er een adressering fout is. We houden u op de hoogte zodra we meer te weten komen over de zending.Mocht u twee weken na deze mail nog de bestelling niet hebben ontvangen, zou u dan opnieuw contact willen opnemen? De tracking en de update hiervan ontvangt u zodra uw bestelling bijna wordt bezorgd, check ook uw ongewenste mail, hier wil die nog weleens belanden. Mocht deze al zijn bezorgd, zou u dit dan aan ons willen laten weten.Nogmaals bedankt voor uw geduld, wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen! Met vriendelijke groet, LisaDit betreft geen duidelijk antwoord. Ik gaf dit ook mee en vroeg duidelijk wanneer ik mijn levering zou ontvangen? Op heden nog steeds gen antwoord.Op 26/

Berichten (2)

N. V.

Naar: Videeda

25/08/2023

Kan ik hier antwoord op krijgen?

N. V.

Naar: Videeda

25/08/2023

Kan ik hier antwoord op krijgen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform