Geachte mevrouw/heer,
Op 26 februari kocht ik 3 hoodies in uw winkel en betaalde ik er 117,40 € voor.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: hoodies zoals op de foto met een mooie geborduurde opdruk op de achterzijde + op de mouwen. Maar uiteindelijk kreeg ik hoodies waarop de print slechts gedrukt was in zeer slechte kwaliteit als ook de opdruk op de mouwen die niet aanwezig zijn zoals op de foto.
Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 5 werkdagen het bedrag van 117,40 € euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Ik contacteerde jullie al meermaals.
De uiteindelijke terugbetaling nooit gekregen!
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs