Terug

Goederen betaald maar niet ontvangen

Closed Openbaar

Lidlshoptech360

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Lidlshoptech360

08/11/2023

Beste, Op 30/09/2023 heb ik een besteling geplaats. En deze bestelling ook betaald met als order nummer : 2023100113984762 tot op heden heb ik die bestelling nog altijd niet ontvangen !Heb al een paar mailtjes verstuurd maar ik krijg nergens reactie op ! Inplots kan ik mij niet meer inloggen op de website waar ik een account op had,mijnq gegevens bestaan niet meer, En plots kan ik mijn bestelling niet meer volgen.

Berichten (2)

J. D.

Naar: Lidlshoptech360

26/11/2023

Beste, u hebt mij terug gemailt maar niet van je woord ? Ik zou graag mijn bestelling ontvangen

J. D.

Naar: Lidlshoptech360

26/11/2023

Beste, u hebt mij terug gemailt maar niet van je woord ? Ik zou graag mijn bestelling ontvangen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform