Beste,Ik bestelde op 6 maart 2024 online twee messen en één schaar ten belope van 84,84 Euro.Op 11/3 kreeg ik bericht: JE #55bkgpp BESTELLING IS NIET GELEVERD terwijl ik de hele dag thuis was. Ik heb dat gemeld aan Huusk per email, met als antwoord : Helaas moet ik u mededelen dat GLS uw levering van Huusk Knives niet heeft kunnen voltooien. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Neem contact op met de koerier op 06677 6469 0 7000 en geef uw trackingnummer 620051605031 door om er zeker van te zijn dat uw zending succesvol wordt afgeleverd. In de meeste gevallen doen zij de volgende werkdag nog een bezorgpoging. Zorg ervoor dat er gedurende die tijd iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. Als bezorging niet mogelijk is, kunnen ze u vragen het pakket op hun kantoor op te halen. Aarzel niet om contact met hen op te nemen als u extra ondersteuning nodig heeft bij de bezorging van uw pakket.. Het raadplegen van de parceltracking van GLS leverde geen verdere informatie op dan dat het pakket niet geleverd was. Bij de buren was er ook niets afgeleverd.Op 12/3 kreeg ik een verrassend bericht, met name, dat de bestelling succesvol geleverd was. Dat was niet het geval, noch bij mij, noch bij de buren.Ik meldde dat per email aan Huusk op 13/3 en dan weer op 15/3, waarop ik antwoord kreeg in twee mails op 19/3 en één op 20/3: Dat antwoord luidde dat GLS meldde dat het wel geleverd was, met een zogenaamd 'bewijs' van GLS dat dit wel is gebeurd (een door GLS zelf gegenereerd track en trace document) maar met de melding : No signature available ! !!!!Op 19/3, 20/3, 21/3 en 23/3 schreef ik daarover nog emails naar Huusk, en telkens kreeg ik hetzelde antwoord:Omdat de koerier ons heeft laten weten dat het pakket is afgeleverd, kunnen we het artikel helaas niet opnieuw verzenden of een restitutie verlenen. In mijn laatste bericht van 23/3 schreef ik : Ik heb geen contract met uw koerier, maar met U. Ik heb geen begin van bewijs van levering gezien, alleen een foute (of valse) verklaring van uw koerier. Er kan trouwens geen bewijs zijn van een levering aan mij, want ik heb niets gekregen. Misschien heeft uw koerier een fout begaan. Ik heb niets gekregen, dus, u MOET restitueren. Volgende week gaan mijn klachten bij de ombudsman en testaankoop de deur uit. (Wat hiermee is gebeurd.)Ondertussen geen reactie meer.Met vriendelijke groetSerge Gutwirth