Terug

Goedere niet geleverd

Closed Openbaar

Huusk Knives

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Huusk Knives

26/03/2024

Beste,Ik bestelde op 6 maart 2024 online twee messen en één schaar ten belope van 84,84 Euro.Op 11/3 kreeg ik bericht: JE #55bkgpp BESTELLING IS NIET GELEVERD terwijl ik de hele dag thuis was. Ik heb dat gemeld aan Huusk per email, met als antwoord : Helaas moet ik u mededelen dat GLS uw levering van Huusk Knives niet heeft kunnen voltooien. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Neem contact op met de koerier op 06677 6469 0 7000 en geef uw trackingnummer 620051605031 door om er zeker van te zijn dat uw zending succesvol wordt afgeleverd. In de meeste gevallen doen zij de volgende werkdag nog een bezorgpoging. Zorg ervoor dat er gedurende die tijd iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. Als bezorging niet mogelijk is, kunnen ze u vragen het pakket op hun kantoor op te halen. Aarzel niet om contact met hen op te nemen als u extra ondersteuning nodig heeft bij de bezorging van uw pakket.. Het raadplegen van de parceltracking van GLS leverde geen verdere informatie op dan dat het pakket niet geleverd was. Bij de buren was er ook niets afgeleverd.Op 12/3 kreeg ik een verrassend bericht, met name, dat de bestelling succesvol geleverd was. Dat was niet het geval, noch bij mij, noch bij de buren.Ik meldde dat per email aan Huusk op 13/3 en dan weer op 15/3, waarop ik antwoord kreeg in twee mails op 19/3 en één op 20/3: Dat antwoord luidde dat GLS meldde dat het wel geleverd was, met een zogenaamd 'bewijs' van GLS dat dit wel is gebeurd (een door GLS zelf gegenereerd track en trace document) maar met de melding : No signature available ! !!!!Op 19/3, 20/3, 21/3 en 23/3 schreef ik daarover nog emails naar Huusk, en telkens kreeg ik hetzelde antwoord:Omdat de koerier ons heeft laten weten dat het pakket is afgeleverd, kunnen we het artikel helaas niet opnieuw verzenden of een restitutie verlenen. In mijn laatste bericht van 23/3 schreef ik : Ik heb geen contract met uw koerier, maar met U. Ik heb geen begin van bewijs van levering gezien, alleen een foute (of valse) verklaring van uw koerier. Er kan trouwens geen bewijs zijn van een levering aan mij, want ik heb niets gekregen. Misschien heeft uw koerier een fout begaan. Ik heb niets gekregen, dus, u MOET restitueren. Volgende week gaan mijn klachten bij de ombudsman en testaankoop de deur uit. (Wat hiermee is gebeurd.)Ondertussen geen reactie meer.Met vriendelijke groetSerge Gutwirth

Berichten (3)

Huusk Knives

Naar: S. G.

26/03/2024

Hallo , Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Huusk Knives Klantenservice. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw e-mail hebben ontvangen. Op dit moment heeft ons supportteam te maken met een grote hoeveelheid e-mails en we willen u ervan verzekeren dat uw vraag belangrijk voor ons is. Door de toegenomen werkdruk kan er een vertraging optreden in onze responstijd. Wees geduldig en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Door extra e-mails aan te maken of follow-ups in te dienen, kan uw e-mail onbedoeld teruggedrongen worden in onze prioriteitenlijst. Wees gerust, we werken er hard aan om alle vragen te beantwoorden. We waarderen uw begrip tijdens deze drukke periode. Met vriendelijke groet, Huusk Knives Klantenservice

S. G.

Naar: Huusk Knives

14/04/2024

Herinnering !!!

Huusk Knives

Naar: S. G.

14/04/2024

Hallo , Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Huusk Knives Klantenservice. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw e-mail hebben ontvangen. Op dit moment heeft ons supportteam te maken met een grote hoeveelheid e-mails en we willen u ervan verzekeren dat uw vraag belangrijk voor ons is. Door de toegenomen werkdruk kan er een vertraging optreden in onze responstijd. Wees geduldig en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Door extra e-mails aan te maken of follow-ups in te dienen, kan uw e-mail onbedoeld teruggedrongen worden in onze prioriteitenlijst. Wees gerust, we werken er hard aan om alle vragen te beantwoorden. We waarderen uw begrip tijdens deze drukke periode. Met vriendelijke groet, Huusk Knives Klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform