Terug

Goed werd niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. S.

Naar: Living

27/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 04/08/2025 kocht ik een Karup Design Roots 160 slaapbank in uw online winkel en betaalde ik €584,10 inclusief BTW en verzendkosten. Op uw website staat bij het artikel het volgende: "Op voorraad. Geleverd in circa 10 werkdagen." Tot op heden heb ik geen levering ontvangen. Ik heb u meermaals aangeschreven met de vraag een correcte leveringstermijn te ontvangen. Op 01/09 heeft u mij het volgende geantwoord: "Goedemiddag, Dank voor je mail. Kun je aangeven of de tracking in je spam is ontvangen? Wij vernemen graag." Ik heb u geantwoord dat ik geen tracking, ook niet in mijn spam heb ontvangen. Uw antwoord is misleidend aangezien het artikel niet verzonden is. Dit is het eerste en enige bericht dat ik ontvangen heb. U heeft nadien mijn mails niet meer beantwoord en u bent bovendien telefonisch niet bereikbaar. Ik nodig u derhalve uit dit probleem op te lossen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen aangezien een redelijke leveringstermijn van 30 dagen overschreden is en u niet reageert op mijn mails. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Machteld Swerts Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform