Terug

goed niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: MEUBIS

18/06/2020

Beste, ik bestelde een zetel bij Meubis Brugge. De levering zou zijn voor begin april. Nadat we eind april geen nieuws hadden over onze levering hebben we ze verschillende mails gestuurd.Ik had een voorschot van 487 euro betaald en mijn oude zetel al weg gedaan, waardoor ik zonder zetel zit.Ze antwoorden ons telkens dat de levering binnen een 2-tal weken zou zijn. Om de 2 weken stuurde we dan ook terug een mail, tot ze begin juni ineens zeiden dat onze bestelling niet correct was doorgegeven. Nu zeggen ze ons dat ze ons geld willen terug betalen. Ze hebben dus 6 maand 487 euro van ons vastgehouden, en we zitten nu al 2.5 maand zonder zetel in ons appartement. Wij eisen daarom een schadevergoeding.. Klantvriendelijkheid en service was beneden alle peil. Wij voelen ons ook nog eens maanden lang belogen en aan het lijntje gehouden...We hoopten dat jullie hierbij kunnen helpen. Met vriendelijke groet,Stéphane

Berichten (17)

MEUBIS

Naar: S. M.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. M.

Naar: MEUBIS

18/06/2020

Mijnheer Samaras, Wij nemen hier geen genoegen mee. Wij willen dat u al begint met onze zetel te leveren. Wij hebben nooit gevraagd onze bestelling te annuleren. Verder vragen wij ten minste een korting voor de last die u ons bezorgt heeft. Dat lijkt me het minste. Met corona-lockdown thuis zitten zonder zetel door een fout van uw kant is echt niet fijn. Door uw onprofessionalisme.Excuses, noch een vergoeding krijgen wij. U wilt er gemakkelijk van afkomen door gewoon het bedrag terug te storten, daar zijn wij niet mee geholpen. U had ons kunnen tegemoetkomen met een oplossing. Wij blijven stappen ondernemen. Stéphane

MEUBIS

Naar: S. M.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. M.

Naar: MEUBIS

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

25/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. M.

Naar: MEUBIS

26/06/2020

Meneer,U kunt geen datum geven?? Ik vraag geen exacte datum. Dus bedoelt u eigenlijk dat u helemaal niet kunt leveren? Voor alle duidelijkheid, nog eens, ik wil GEEN terugbetaling... Ik wil een levering, wanneer het kan (binnen een redelijk termijn uiteraard, ik ga niet nog eens 6 maand wachten). Mét een soort van korting voor de geleden schade.Danku en doe nu eens aub uw best om met een deftig voorstel te komen...

MEUBIS

Naar: S. M.

26/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

26/06/2020

DATA DELETED - DESCRIPTION COULD NOT BE RECOVERED

S. M.

Naar: MEUBIS

30/06/2020

Dag mijnheer Samaras,Bedankt om mijn voorstel te aanvaarden. U mag de bestelling plaatsen en dan wacht ik op een bevestiging.Mvg, Stéphane

MEUBIS

Naar: S. M.

30/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

01/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. M.

Naar: MEUBIS

18/07/2020

Ik heb jullie 6 juli en 11 juli een mail gestuurd. Kunt u daarop antwoorden Aub?Ik kan de afbeeldingen die u mij gestuurd heeft hiet niet openen. Gelieve correspondentie terug via mijn privé mail te sturen. Zie vorige mails.

MEUBIS

Naar: S. M.

18/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

MEUBIS

Naar: S. M.

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform