Terug

Glashandel Francier nooit meer!

Closed Openbaar

Francier J Glashandel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Francier J Glashandel

02/07/2019

Beste,Op 16 mei 2018 contacteerde ik het bedrijf glashandel Francier uit oostende om een glazen blad te bestellen voor mijn tafel, de voet bestaat uit een oude olijfboomstam waarin ook door oudheid stenen in gegroeid zijn, de bovenkant is niet helemaal vlak en dit werd via mail en via telefoon specifiek uitgelegd, zelfs met foto’s, hun antwoord was dat dit allemaal geen probleem was en dat het blad door hun werkmannen volledig horizontaal ging gelegd worden met dopjes. Eenmaal de mannen met het blad hieraan kwamen bleken de dopjes eigenlijk kleefplakkertjes te zijn van één à twee mm dik, wat totaal niet voldoende was om het blad veilig op zijn plaatst te leggen, de werkmannen zeiden zelf “goh wat gaan we met die dopjes aanvangen” waarop ik het bedrijf heb gebeld om te melden dat het blad totaal niet veilig ligt op de tafel en dat het glazen blad de steen raakt die net in het midden van de boomstam bevindt. Ik heb geweigerd de factuur te betalen tot dit in orde is gebracht! Tot op vandaag nog niets in orde, de tafel kan nog steeds niet gebruikt worden en Glashander Francier wil geen oplossing zoeken, het enigste wat ik te horen krijg via de telefoon is, als ik de factuur niet betaal ze het naar een incassobureau gaan sturen! Wat een bedrijf en wat een service, heel onbeleefd via de telefoon en ze wimpelen het probleem af!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform