Beste,Ik kreeg op 22/01/2019 een GIFT CARD (10002280-05932157) twv 250€ waarvan op heden nog 97€ niet opgenomen is.Bij een aankoop deze week werd me verteld dat de kaart na 12 maanden automatisch en volledig vervalt.Dat staat in kleine letters op de kaart maar dat was me volledig ontgaan. Ik erken hierin de nalatigheid mijnentwege. Het gevolg is echter dat ik zomaar 97€ zou verliezen. Ik verwachtte evenwel dat, mits betalen van een administratieve boete (zoals bij andere kaart-aanbieders het geval is) de kaart zou kunnen verlengd worden voor een beperkte tijd. Dat blijkt evenwel onmogelijk onder het motto van WIJNEGEM SHOP EAT ENJOY: KAART OVERTIJD = CENTEN KWIJT. Dus de resterende 97 € blijven eigendom van WSC aldus de dame aan de balie. Ik kan me niet inbeelden dat ik al die jaren de eerste vergeetachtige klant van WSC zou zijn die zoiets overkomt.Ik zou dus nog graag een deel van de resterende 97€ terug ter mijner beschikking krijgen en verwacht/hoop dat er rond die strikte vervaltermijn een soepeler beleid kan gevoerd worden. Het zou het klantvriendelijke imago van WIJNEGEM SHOP EAT ENJOY alvast ten goede komen.Waarvoor mijn oprechte dank.Theo Schroyen0498/730062