Klacht
A. V.
Naar: Edenred Belgium
BesteIk had mijn kaart geblokkeerd, nadien hoor ik dat ik 5€ moest betalen, nadat ik vroeg of ik een nieuwe kan bestellenDie mij dan uitlachte oh er staat toch 400€ op uw kaart, daarkan toch 5€ vanaf.Als je dat niet voorzien hebt is dat niet oke zo een reactieDan probeer ik via facebook messenger en ineens zeggen ze mj dat het 8€ is, ze slaan zomaar de prijzen op.Dit kan toch niet.Wat is me dat voor een klantendienst
Berichten (8)
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2020118).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe voeg je je Edenred-kaart toe aan de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8----------------------------------------------Hoe voeg ik de nieuwe Edenred-kaart toe aan Google Wallet ?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk3OTk1MzkxfQ.-Tz8C4vo0IzQ2G4F7nL-rOjDMVr0cTqWZyHLWhHONO8----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2020118). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe voeg je je Edenred-kaart toe aan de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_cJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_c----------------------------------------------Hoe voeg ik de nieuwe Edenred-kaart toe aan Google Wallet ?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_cJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_c----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_cJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMjAxMTgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE4Nzc3MTU4MjA0MDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4NDIyNjU2fQ._lDLxAMTAvEnNqGD85-zNVdHVYfEFlH9IMY1cpLKq_c----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 22 sep 2023 19:23 CEST Klacht - gestolen kaart - (CPTBE01881800-00) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[V63GJW-MZEN5]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[V63GJW-MZEN5]
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2020118) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 4 okt 2023 09:39 CESTBeste Ann,Indien men een kaart verloren heeft, dan wordt er inderdaad een kleine kostprijs gevraagd voor de vervaardiging van de nieuwe kaart, zoals vermeld wordt in onze FAQ.De boodschap die onze medewerker heeft meegegeven is misschien wat ongelukkig en ongevoelig overgekomen, en gelieve hiervoor alvast onze verontschuldigingen te willen aanvaarden, maar hij heeft u hier op geen enkel moment willen uitlachen. Hij wou hiermee meegeven dat het jammer zou zijn om de kost van 5 euro niet te betalen en zo meer dan 400 euro mis te lopen.Via Facebook Messenger heeft men u als informatie meegegeven dat de kostprijs voor een nieuwe kaart **maximum** 8 euro bedraagt, dit is algemene informatie, daar we in dit oorspronkelijk bericht nog niet over uw gegevens beschikten om het verder in detail na te kijken. In uw geval bedraagt de kostprijs voor een nieuwe kaart, zoals op de factuur vermeld staat, wel degelijk 5 euro en geen 8 euro.Van zodra wij de betaling van 5 euro ontvangen, zullen wij uw nieuwe kaart dus kunnen aanmaken en zal u dus ook van het nog beschikbare saldo gebruik kunnen maken.Maar uiteraard blijven wij tot uw beschikking, indien u hierbij nog bijkomende vragen of opmerkingen heeft.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 22 sep 2023 19:23 CEST Klacht - gestolen kaart - (CPTBE01881800-00) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[V63GJW-MZEN5]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[V63GJW-MZEN5]
A. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste De kaart is GESTOLEN niet verloren. Er wordt nergens gemeld dat je ervoor moet betalen. Dit is mij pas achteraf gemeld als ik deze al geblokkeerd hadIk vraag niets speciaal, ik graag altijd zorg voor mijn spullen maar als iemand mij die ontvreemd dan is het niet mijn fout en moet ik daar niet de gevolgen voor dragen. Ik heb recht op het geld die er opstaat en 5€ is veel geld laat staan 8€ Het is machtsmisbruik van uwentwege dat ik enkel aan het geld kan als ik 5/8€ betaal ongelofelijk… het is mijn geld dat u blokkeerd zo en dat is niet oké Graag mij een kaart opsturen, dat is het minste wat u kan doen? ´Het is niet normaal dat dit zo gaat Ann
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2033836).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe voeg je je Edenred-kaart toe aan de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieU----------------------------------------------Hoe voeg ik de nieuwe Edenred-kaart toe aan Google Wallet ?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieU----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzM4MzYsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MDk0MDg0MjE2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk4OTk4MDc5fQ.bLYal7ct9r9U0Hp5OOVWI14wji3_DF-dAGwDhp8lieU----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2033836) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 4 okt 2023 12:20 CESTBeste Ann,Uiteraard is het uw fout niet dat uw kaart gestolen werd en ik ben er zeker van overtuigd dat u altijd goed zorg draagt voor uw spullen, maar wanneer een kaart verloren is dient er een bijdrage betaald te worden voor de vervangkaart. Zoals reeds meegegeven staat deze informatie ook vermeld in onze FAQ.Wij maken u dus met veel plezier een nieuwe kaart aan, na ontvangst van de betaling van 5 euro.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 4 okt 2023 09:54 CEST Klacht - gestolen kaart - (CPTBE01881800-00) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[GY9V44-PEENX]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[GY9V44-PEENX]
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2034400).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe voeg je je Edenred-kaart toe aan de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNYJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459529045137?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNY----------------------------------------------Hoe voeg ik de nieuwe Edenred-kaart toe aan Google Wallet ?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNYJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/6316619601553?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNY----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNYJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIwMzQ0MDAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjE5MTAwMzIyMTk4ODAxLCJhcnRpY2xlcyI6Wzc0NTk1MjkwNDUxMzcsNjMxNjYxOTYwMTU1MywyMTMyMTM0MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjk5MDA3Njg2fQ.2GnhXayUMl13XZXgJCTqgsFlcJ1k0sCadzdoajyngNY----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: A. V.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2034400) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 4 okt 2023 14:12 CESTBeste,Uiteraard zullen we ter beschikking staan om verder in dialoog te gaan met jullie advocaat.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 4 okt 2023 12:34 CEST Klacht - gestolen kaart - (CPTBE01881800-00) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LPR220-72XKW]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LPR220-72XKW]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten