Terug

Geschil met AG - Niet herstelling vochtschade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: AG Insurance

14/03/2022

Beste,Ik neem contact op aangaande een geschil met AG insurance.Mijn leverancier van brand verzekering.Er werd een lekdetectie uitgevoerd door Drysolutions 21/2/22.Op 9/3/22 geeft AG aan dat het niet zal overgaan tot herstelling van de vochtschade.Ze schuilen zich achter artikel artikel 13.7 van de polis.Deze luidt als volgt:Artikel 13: Voorwerp van de waarborg WaterschadeWij verzekeren de materiële schade* rechtstreeks veroorzaakt door water door zijn vloeibare staatbehalve:de schade veroorzaakt door neerslag– die binnendringt langs de openingen van het gebouw*– die insijpelt via elk ander element van het gebouw* dan het dak (terrassen, balkons, muren, …)– aan inhoud* in openluchtNA de lekdetectie was duidelijk dat de oorzaak grotendeels te vinden was in de dakgoot. Hetgeen zoals u kan lezen wel verzekerd zou moeten zijn.Het verslag van de lekdetectie kan ik u zeker ook bezorgen indien u dit wenst.Graag had ik via uw instantie hieromtrent een klacht ingediend.Kunt u me meegeven wat ik hiervoor nog dien te ondernemen opdat dit door uw instantie zou behandeld worden en aan AG bezorgd?Alvast bedankt voor uw return.Groeten,Kenny Hocquart

Berichten (2)

AG Insurance

Naar: K. H.

15/03/2022

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 14 maart 2022.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG22987/AT'.Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken.Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan de verzekerde.Met vriendelijke groeten Customer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: K. H.

15/03/2022

Geachte heer, geachte mevrouwMet dit schrijven bevestig ik dat de klant zonet een antwoord ten gronde mocht ontvangen.Met vriendelijke groeten Customer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform