Terug

Geschil garantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. V.

Naar: Remeha

28/10/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 1101417401 van 17/10/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 17/10/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 170,66. Dat moet echter een vergissing zijn: de ketel werd aangekocht begin juni 2025, zonder dat Saniheat op de hoogte was dat de ketels niet voor de Belgische markt zijn, toch is deze ketel onder garantie, een Remeha ketel aangekocht 2025, de werken zijn dus in garantie, ons treft geen enkele schuld als klant daar jullie zelf als bedrijf geen correcte informatie doorgeven aan jullie afnemers. Laat staan de kosten (+1000 euro) die we reeds aan Remeha en de installateur hebben betaald waarvoor we alsnog een nieuwe ketel hebben moeten aankopen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 170,66 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Kelly Van Houdt

Berichten (1)

Remeha

Naar: K. V.

29/10/2025

Beste, Naar aanleiding van uw brief/e-mail hebben we een dossier CAS-135067-B9Y6X3 geopend. Dit dossier zal in detail worden onderzocht door de aangewezen collega's. Zij zullen zich inspannen om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden. Gelieve steeds onze referentie te vermelden in alle toekomstige communicatie. Ik dank u al voor het toezenden van de nodige documentatie van Saniheat. Wij zullen de openstaande factuur on hold plaatsen tot er een gepaste oplossing gevonden werd. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Best regards, Vanessa Wellens Customer Service Medewerker Remeha BV Vestiging België Marchantstraat 55 Koralenhoeve 10 NL-7332 AZ Apeldoorn BE-2160 Wommelgem T +32 (0)78 15 11 35 F +32 (0)3 354 54 30 E service@remeha.be I www.remeha.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 28 oktober 2025 15:01 Aan: BE-Remeha-After Sales Service service@remeha.be Onderwerp: Geschil garantie ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform