Beste,
Na ontvangst van de refurbished laptop, Dell Latitude E7450 i5, (zie bijlage) die wij online gekocht hadden bij MediaMonster eind januari 2025, stelden wij vast dat deze laptop nog gekoppeld was aan een school in Antwerpen, dus resetten werkte niet.
Na telefonisch contact hierover (in het Engels) beloofden zij het probleem op te lossen.
Wij stuurden de laptop terug op 24/02/2025 en ontvingen hem terug op 8/03/2025, de ontkoppeling was nog altijd niet gebeurd dus resetten werke nog steeds niet.
We hebben hem opnieuw teruggestuurd met de uitleg waarom (in het Frans). Toen hebben we gevraagd het betaalde bedrag van 299,00 euro terug te willen storten op onze rekening.
Op 2/04/25, op 4/04/25, op 8/04/25 en op 15/04/25 ontvingen wij telkens mails waaruit zou moeten blijken dat de laptop niet toegekomen was.
bPost evenwel heeft ons bevestigd dat het pak, verstuurd op 24/03/25, wel degelijk toegekomen was en in ontvangst werd genomen op 25/03/25.
Wij stellen voor het door ons betaalde bedrag van 299,00 euro binnen de 10 dagen terug te willen storten op mijn rekening.
Ik ben ervan overtuigd dat u mijn voorstel over de betaling zult aanvaarden.
Als u in gebreke blijft zullen wij uiteraard verdere stappen ondernemen om de terugbetaling te verkrijgen.
Met de meeste hoogachting
Vandeput Jean Marie