Terug

Geleverd product afwijkende kleur

Closed Openbaar

Konfor home

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Konfor home

27/12/2022

Beste Zoals reeds via mail verstuurd doen wij het via deze weg opnieuw. Het betreft onze boxspring die geleverd werd op 10/12 en waarvan de kleur afwijkend was ( zoals aangegeven via foto’s) wij zijn nog steeds aan het wachten op een oplossing of we zijn genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen. Wij verwachten dat wij het bed in de correcte kleur krijgen of ons geld terug krijgen om een ander bed aan te kopen. Jullie gaven ons de kans niet om het product na te kijken voor het werd geïnstalleerd, de vervoerders gaven aan dat we eerst het overige bedrag MOESTEN betalen alvorens we konden kijken wat er in de verpakking zat? We mailen nu al 2/3 weken en het enige wat we horen is ontkenning van de leverancier uit of dat het bedrijf plots een paar weken is gesloten omwille van de feestdagen. Mvg younes en sabah

Berichten (6)

Konfor home

Naar: S. A.

27/12/2022

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en streven er naar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden.Om uw vraag sneller te kunnen beantwoorden vragen wij om uw ordernummer en naam zoals op de orderbon te vermelden bij de mail. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Konfor Home

Konfor home

Naar: S. A.

28/12/2022

Beste,Wij zijn vanuit onze kant bezig om met de leverancier te bespreken of het mogelijk is een geschikte oplossing te bieden voor de klant,Het is dan ook erg jammer dat wij daar niet op een normale manier de mogelijkheid voor krijgen zonder een juridische tussenstap. Daar word het echt niet sneller door opgelost.We zijn er mee bezig en zolang er nog geen officieel oordeel is gevestigd verzoeken wij klant het even af te wachten.Met vriendelijke groet,Team Ko'exOn Tue, Dec 27, 2022 7:51 PM,

S. A.

Naar: Konfor home

30/12/2022

Beste Onze eerste mail hebben wij verstuurd op 10/12, dus ik denk dat wij als klanten al veel geduld hebben gehad. Zoals aangegeven vanuit jullie kant gaf de leverancier toe dat het hoofdbord een andere serienummer zou hebben waardoor het dus een andere kleur heeft maar dat de boxspring zelf de juiste kleur is? ( zoals op de foto’s te zien zijn zowel hoofdbord als boxspring dezelfde roze kleur en is enkel de matras de juiste beige kleur) Zoals reeds aangegeven mag de leverancier persoonlijk het bed komen bekijken en eventueel ophalen want er wordt geen gebruik gemaakt van het bed aangezien het niet datgene is wat we hebben besteld. Mvg Younes en sabah

S. A.

Naar: Konfor home

17/01/2023

Beste Het bed dat jullie vandaag zijn komen omruilen heeft nog steeds dezelfde rosé kleur, bij weigering van installatie gaven de bezorgers aan dat zij dit moesten leveren anders zou dit voor hen een probleem opleveren. Ook zij deelde dezelfde mening hierover dat de matras afwijkt van het bed (zoals aangegeven heeft de matras wél de correcte kleur) In bijlage een foto van het bed dat vandaag werd geleverd. Mvg

Konfor home

Naar: S. A.

17/01/2023

Beste,Wij hebben uw foto bekeken en beoordeeld echter wijzen wij helaas uw klacht af, het bed is opnieuw bij u geleverd met de juiste kleur. Zoals wij eerder aan u hebben vermeld kan het zo zijn dat er een donkerdere tint of lichtere tint van toepassing dan met het geen in de winkel (artikel 9.5). Het geen dat u geleverd heeft gekregen is een beige kleur en dus ook zoals u had besteld, wij adviseren u ook voor warm licht te kiezen dit zorgt er voor dat de kleur mooier uitkomt.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,ChantalVerloopOn Tue, Jan 17, 2023 3:59 PM, klachtenbox@test-aankoop.be

Konfor home

Naar: S. A.

17/01/2023

Beste,We zien verdere correspondentie van advocaat tegemoet.Met vriendelijke groet,DebbyDekkerOn Tue, Jan 17, 2023 5:02 PM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform