Terug

Geldverlies door slechte installatie

Closed Openbaar

Solar Protect

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: Solar Protect

11/11/2022

Beste, ik heb onlangs zonnepanelen door Solar Protect laten installeren omdat ze werden aangeraden door Test Aankoop. Na installatie waren ze afgekeurd geweest omdat de kabelbuksen ontbraken. Bovenop waren alle nodige papieren niet in orde gebracht (terwijl ik deze meerdere keer had aangevraagd) voor de keuring had plaats kunnen vinden. Deze keuring heeft plaatsgevonden op 28 september. De eerstvolgende gesprek voor een tweede keuring is pas op 29 november beschikbaar. Dat is dan twee maand waar ik energie terug in het net steekt en niets voor krijgt.Bovendien heb ik nog altijd geen toegang tot de app van de omvormer gekregen na zoveel keer te vragen. Ik heb meerdere keer gebeld en gemaild maar ik word nooit echt geholpen. Bij deze wil ik laten weten dat ik heel ontevreden ben met het dienst en zoek een oplossing voor het geld dat ik verloren ben in oktober en november door fouten gemaakt door Solar Protect.Trouwens vind ik het ook niet juist dat alles moest betaald worden vóór de keuring. Bij andere bedrijven is dit niet zo. Nu hebben ze mijn geld en kan mijn klachten gewoon blijven negeren. Dit vind ik erg onprofessioneel.Groeten,Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform