Geachte mevrouw/heer,
Op 01/05/2024 kocht ik een Garmin edge 530 in uw webshop en betaalde ik er €205 voor.
Op 1 mei 2024 had ik een garmin edge 530 besteld . Na telefonisch contact op 10 mei 2024 werd mij verteld dat er vertraging op het product was en deze op 13 mei geleverd zou worden.
Na opnieuw telefonisch contact op te nemen op 18 mei 2024 vroeg u om de bestelling te annuleren omdat deze niet meer verkrijgbaar zijn, en dat ik kredietering moest aanvragen via email.
Zodus heb ik dezelfde dag via email de kredietering ( terugbetaling ) aangevraagt.
Na het mailverkeer op 22,29,30 Mei en 3,7,11 Juni + telefonisch contact op 10,18 Mei en 11,13,14 Juni werd mij veel beloofd maar tot op heden nog steeds geen geld terug ontvangen.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 7 dagen het bedrag van 205 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs