Terug

Geld kwijt na annulatie, geen mogelijkheid wijzigen datum

Opgelost Openbaar

Vakantiepark De Krim Texel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Vakantiepark De Krim Texel

26/09/2023

Geachte,De boeking van de accommodatie stond origineel op 21 augustus tot 25 augustus, doordat mijn jongste zoon een operatie had (bewijs van arts kan gemaild worden) op deze periode heb ik de boekingsdatum gewijzigd via booking.com, hoogst waarschijnlijk was de gekozen datum (30 oktober tot 3 november) niet meer vrij en heeft de site automatisch een ander datum toegewezen, 2 oktober tot 6 oktober, wat ik niet had opgemerkt. Ik ben zelf net hersteld van covid, en heb dit nu pas opgemerkt. De datum stond in alle mail verkeer nog steeds op 21 augustus. Ik ben wel van het besef dat de fout bij ons ligt, daarom ben ik bereid financieel tegemoet te komen en stel ik voor de helft van de vakantie te vergoeden.Er zijn uiteraard nog andere oplossingen, mocht omboeken niet lukken, dan had ik als voorstel de helft van het bedrag te recupureren.Mocht de accommodatie al reeds bezet is kunnen we de vakantie alsook naar volgend jaar boeken als dit gaat voor jullie.Na meermaals contact opgenomen te hebben met de accomodatie, zowel telefonisch als per mail, met als voorstel van financiele tegemoedkoming, is er vanuit de accomodatie De Krim geen enkele toegeving gedaan, zelfs na voorstel om de helft en zelfs 2/3 van het totaalbedrag van de vakantie tegemoed te komen bovenop de totale prijs om zo het misverstand tegemoed te komen.De Krim voert blijkbaar een harde policy omtrent annulatiebeleid, klantenbegrip is helemaal zoek.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform