Terug

Geld gestolen van rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Belfius Banque/bank

26/09/2022

Beste, Tussen 22 augustus 2021 om 20.33 uur en 23 augustus om 07.05 uur. Zijn er gelden gestolen van mijn Belfius rekening. De financiële schade bedraagt 5371,90 euro.Belfius erkent dat ik zelf op geen enkele moment een fout heb gemaakt die de beveiligde omgeving in het gevaar zou kunnen brengen. Echter zeggen ze in dezelfde adem dat ze geen fraudeleuze activiteiten terugvinden in hun systeem en dat het dus toch mijn verantwoordelijkheid zou zijn dat er geld is gestolen van mijn rekening. Samengevat wordt er geantwoord jij hebt niets mis gedaan maar omdat we in onze logboek niets terugvinden van beveilingsovertredingen is het wel jouw verantwoordelijkheid. Hierbijkomend duurde het maanden voordat er een deftig antwoord of zelf ook maar iets van deftige communicatie werd gegeven op de klacht naar het mailadres Complaints@belfius.be.Graag vragen we jullie om hulp. We zijn bestolen door/via een rekening die door een grootbank wordt, beheert en de bank doet alsof haar neus bloed.Hopelijk kunnen jullie ons bijstaan?Alvast hartelijk dank,

Berichten (3)

Belfius Banque/bank

Naar: E. V.

05/10/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

E. V.

Naar: Belfius Banque/bank

25/10/2022

Beste, Wederom na weken wachten inderdaad een copy/paste antwoord gekregen van jullie vorige mail. We zijn momenteel samen met onze jurist het dossier aan het voorbereiden. Jullie zullen binnenkort door hem gecontacteerd worden. Met vriendelijke groet, Edel Van Riet

Belfius Banque/bank

Naar: E. V.

26/10/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform