Terug

Gekocht fiets niet geleverd

Closed Openbaar

Fietsenplaats

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. D.

Naar: Fietsenplaats

29/01/2025

Op 08/01/2025 heb ik via internet een electrisch damefiets bij de webwinkel "Fietsenplaats.nl " besteld en de levering was de volgende dag ( 09/01/2025) gepland. Vandaag 21 dagen zijn geleden en ik heb nog geen fiets gekregen. Nu wil ik mijn geld plus eventueel interest terugkrijgen. Ik wil niet meer hun fiets.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform