Terug

gekend waterlek dat niet onder garantie wordt hersteld

Closed Openbaar

A&M tienen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: A&M tienen

20/09/2023

Beste,meerdere malen is mijn wagen op onderhoud geweest bij jullie in de garage nrplaat1-WVR-232 met een klacht waterlek aan schuifdak,wat nooit is opgelost onder de garantieperiode.intussen door dit waterlek zijn er nog andere gebreken opgedoken,de hoofdmodule van de hoogspanningsbatterij.Na de garantieperiode krijg ik te horen dat het probleem gevonden is maar dat dit niet kan hersteld worden onder garantie,het probleem zou zijn het frame waar het schuifdak in schuift en zou opgelost zijn omdat dit nu een iets andere vorm heeft.dit is wel degelijk een verborgen gebrek en ik zou graag willen samen met de hoofdmodule dat deze worden hersteld onder garantie.Graag een antwoord

Berichten (2)

A&M tienen

Naar: H. M.

28/09/2023

Geachte Heer Meuwis,Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet zo een positieve ervaring had bij AandM Tienen.Wij hebben uw klacht met grote aandacht gelezen en geven u graag wat meer duidelijkheid hieromtrent.Wij stellen vast dat uw eerste melding over waterinsijpeling op 18 januari '22 opgelost werd onder garantie.U meldt pas anderhalf jaar nadien, juni '23, opnieuw waterinsijpeling.Na diagnose stellen we vast dat dit ligt aan de windgeleider die dient vervangen te worden, hetgeen een ander onderdeel en andere insijpeling is dan waarvan sprake anderhalf jaar eerder.Uw Audi beschikt over 3 jaar en 100000km fabrieksgarantie en deze zijn ruimschoots overschreden en dus kan de fabrikant geen garantie noch tussenkomst toekennen.Tevens is de elektrische module die in storing staat geen gevolgschade van waterinsijpeling.We nemen de vermelde feedback snel intern op om uw ervaring in de toekomst te kunnen verbeteren, en hopen u terug te kunnen verwelkomen met een glimlach. Indien we u verder kunnen helpen met een gerichte afspraak, kan u ons contacteren via 016/ 82.34.50.Het AandM Tienen Team.

H. M.

Naar: A&M tienen

28/09/2023

Beste,U zegt dat het waterlek opgelost was onder garantie,dit klopt niet.toen is enkel de afvoergoot vernieuwd.Het waterlek is nog steeds en de oorzaak is pas na de garantie vastgesteld,dus is mijn inzien gewoon uitgesteld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform