Beste Test aankoop,In de bijlage vind u de mail wisseling tussen Bart (later Chica)Vanaf 21 juli zijn 3 van de 6 personeel leden met vakantie gegaan en op 24 juli is een collega ziek geraakt vanwege een Spit aanval.Ik stond dus alleen met 1 collega en krijg 100+ email per dag.Mijn functie is technisch directeur en mijn collega runde het magazijn alleen, waar ik in de middagen bij moest springen om de pakketten de deur uit te krijgen. Er gaan dagelijks rond de 150 bestellingen de deur uit.De 24e juli heb ik Bart de retour formulieren gestuurd op zijn verzoek, niet realiserend dat hij in Belgie woont.Normaal zoek ik dat uit maar vanwege de drukte reageer je al gauw op de automatisch piloot op de emails die binnenkomen. Bovendien was zijn naam niet meer Bart maar Chika.Toen begon de ellende, de retour formulieren met antwoordnummer kunnen alleen in Nederland gebruikt worden en voor Belgie hebben we geen gratis retour mogelijkheid.Er kwamen vragen om facturen te sturen, nu weet ik wel wat van de administratie en heb de nodige facturen gestuurd. Wat ik niet wist is dat daarvan 2 stuks geen facturen waren maar orderbevestigingen.Ik ging er stellig vanuit dat het facturen waren, gezien ze in exact onder elkaar stonden.Lees de emailwisseling van 3 en 4 augustus.Op 3 augustus kreeg ik een mail van Chika die begon met DOE GODVER..D JE WERK AMTEURISTISCHE KLOOTHOMMEL.(deze mail ad ik meteen weggegooid om ongepast reageren te voorkomen)Dat was voor mij de druppel. Ik heb de mail weggegooid en wou niet meer reageren, maar later heb ik toch bedacht dat ik wel vaker bijlages vergeten was en heb de mails opgezocht die ik gestuurd had.Beide keren dat ik de facturen had gestuurd zaten ze er alle 3 bij. Ik had geen tijd om ze na te kijken en heb hem het volgende geantwoord.Beste Chika,Ik heb de verzonden berichten nagekeken en bij allebei de beantwoorde e-mails zaten alle 3 de facturen in de bijlage.Ik vind u erg onbeleefd en kan er niets aan doen als u niet kundig genoeg bent deze te vinden, een bril zou misschien een uitkomst bieden.Ik wist niet dat er maar 1 factuur bij zat en de anderen orderbevestigingen waren en eerlijk gezegd, had ik geen zin om me hierin verder te verdiepen.Het feit blijft dat de kosten voor een retourzending voor de rekening van de klant zijn en zodra deze bij ons binnenkomt, vergoeden wij de factuur inclusief de verzendkosten naar de klant toe.De retour kosten zijn wel voor onze rekening als de fout bij ons ligt, zoals een defect.Vanwege het gedoe omtrent de facturen was Ik totaal vergeten dat de retour zending om een geiser ging die defect was. Ik heb dus geen initiatief genomen om deze klant tegemoet te komen.Nu ik de uw mail las werd ik me daar weer van bewust. Slachtoffer van stress door de vakantie en verbolgenheid zou ik het noemenIk moet zeggen dat ik daar fout zat al was de communicatie van BartChika erg bepekt en verwarrend, ik kon de link naar de voorgaande email wisselingen niet meer leggen.Anders had ik heel anders gereageerd.Mijn collega van de administratie heeft inmiddels de nodige facturen gestuurd.Met vriendelijke groet,Marc van Team Gaswinkel.comTel: +31315340 099Email: marc@gaswinkel.com