Terug

Geiser stuk bij levering, na maanden nog steeds geen vooruitgang

Opgelost Openbaar

Gaswinkel.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Gaswinkel.com

04/08/2023

In mei een buitengeiser besteld bij gaswinkel.com. Deze werkte niet bij levering en heb ik ook zo doorgegeven aan gaswinkel.com . Na zeer moeilijke communicatie met de klantendienst een checklist gekregen om te doorlopen. Ik dacht dat ik een gebruiker was en geen technieker maar kom. Checklist doorlopen en gemeld dat de geiser nog steeds niet werkt. Na zeer trage (weken!) en moeilijke communicatie een retourformulier gekregen. Retourformulier ingevuld en wachten op een retourverzending. Die is volgens gaswinkel.com voor eigen rekening. Ik verwacht een retour op kosten van gaswinkel.com en ik heb geen vertrouwen meer in Gaswinkel.com dus ook terugbetaling en geen vervanging van de geiser. Klantendienst is zeer beschuldigende en onbeleefd.

Berichten (6)

Gaswinkel.com

Naar: B. V.

08/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Gaswinkel.com

Naar: B. V.

08/08/2023

Beste Test aankoop,In de bijlage vind u de mail wisseling tussen Bart (later Chica)Vanaf 21 juli zijn 3 van de 6 personeel leden met vakantie gegaan en op 24 juli is een collega ziek geraakt vanwege een Spit aanval.Ik stond dus alleen met 1 collega en krijg 100+ email per dag.Mijn functie is technisch directeur en mijn collega runde het magazijn alleen, waar ik in de middagen bij moest springen om de pakketten de deur uit te krijgen. Er gaan dagelijks rond de 150 bestellingen de deur uit.De 24e juli heb ik Bart de retour formulieren gestuurd op zijn verzoek, niet realiserend dat hij in Belgie woont.Normaal zoek ik dat uit maar vanwege de drukte reageer je al gauw op de automatisch piloot op de emails die binnenkomen. Bovendien was zijn naam niet meer Bart maar Chika.Toen begon de ellende, de retour formulieren met antwoordnummer kunnen alleen in Nederland gebruikt worden en voor Belgie hebben we geen gratis retour mogelijkheid.Er kwamen vragen om facturen te sturen, nu weet ik wel wat van de administratie en heb de nodige facturen gestuurd. Wat ik niet wist is dat daarvan 2 stuks geen facturen waren maar orderbevestigingen.Ik ging er stellig vanuit dat het facturen waren, gezien ze in exact onder elkaar stonden.Lees de emailwisseling van 3 en 4 augustus.Op 3 augustus kreeg ik een mail van Chika die begon met DOE GODVER..D JE WERK AMTEURISTISCHE KLOOTHOMMEL.(deze mail ad ik meteen weggegooid om ongepast reageren te voorkomen)Dat was voor mij de druppel. Ik heb de mail weggegooid en wou niet meer reageren, maar later heb ik toch bedacht dat ik wel vaker bijlages vergeten was en heb de mails opgezocht die ik gestuurd had.Beide keren dat ik de facturen had gestuurd zaten ze er alle 3 bij. Ik had geen tijd om ze na te kijken en heb hem het volgende geantwoord.Beste Chika,Ik heb de verzonden berichten nagekeken en bij allebei de beantwoorde e-mails zaten alle 3 de facturen in de bijlage.Ik vind u erg onbeleefd en kan er niets aan doen als u niet kundig genoeg bent deze te vinden, een bril zou misschien een uitkomst bieden.Ik wist niet dat er maar 1 factuur bij zat en de anderen orderbevestigingen waren en eerlijk gezegd, had ik geen zin om me hierin verder te verdiepen.Het feit blijft dat de kosten voor een retourzending voor de rekening van de klant zijn en zodra deze bij ons binnenkomt, vergoeden wij de factuur inclusief de verzendkosten naar de klant toe.De retour kosten zijn wel voor onze rekening als de fout bij ons ligt, zoals een defect.Vanwege het gedoe omtrent de facturen was Ik totaal vergeten dat de retour zending om een geiser ging die defect was. Ik heb dus geen initiatief genomen om deze klant tegemoet te komen.Nu ik de uw mail las werd ik me daar weer van bewust. Slachtoffer van stress door de vakantie en verbolgenheid zou ik het noemenIk moet zeggen dat ik daar fout zat al was de communicatie van BartChika erg bepekt en verwarrend, ik kon de link naar de voorgaande email wisselingen niet meer leggen.Anders had ik heel anders gereageerd.Mijn collega van de administratie heeft inmiddels de nodige facturen gestuurd.Met vriendelijke groet,Marc van Team Gaswinkel.comTel: +31315340 099Email: marc@gaswinkel.com

B. V.

Naar: Gaswinkel.com

08/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

B. V.

Naar: Gaswinkel.com

08/08/2023

Jammer dat gaswinkel niet inziet waar ze in de fout zijn gegaan. Marc geeft overal aan dat hij fouten heeft gemaakt maar toch ben ik blijkbaar een moeilijke klant? Ik wil gewoon iets retour sturen omdat het stuk was bij levering en de facturen van aangekochte spullen. Moet ik daar echt van mei tot nu op wachten? Ik heb voor de gemakkelijkheid alle mails bijgehouden en nergens staat er "amateuristische KLOOTHOMMEL" te lezen hoor. Dat is dus een regelrechte leugen!Mijn mails werden verstuurd door een mailadres welke voor u als VBchika doorkomt in de hoofding en ze werden afgesloten met "met Chirogroeten, Bart". Ik weet niet waarom u mij plots Chika bent beginnen noemen, al had ik daar op zich geen problemen mee, het mailadres is tenslotte altijd hetzelfde gebleven, en de vragen ook trouwens.U geeft zelf aan in een mail dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn. Daar heb ik vrede mee, al had dat gemakkelijk geweest als u van de eerste keer de juiste retourformulieren en info had verstuurd voor een klant uit België. U geeft in diezelfde mail aan dat verzendingskosten voor rekening van gaswinkel.com zijn. Er werden op de 3 bestellingen (van meer dan 1000! euro trouwens) telkens verzendkosten aangerekend. Deze mogen dan ook meteen worden teruggestort. Hou aub je leugens voor jezelf, en kijk eerlijk naar de onkunde waar je zelf voor verantwoordelijk bent, en ik de dupe van ben. Ondertussen heb ik de facturen gekregen. Retourinfo nog steeds niet. De doos staat klaar.

Gaswinkel.com

Naar: B. V.

09/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Gaswinkel.com

Naar: B. V.

09/08/2023

Beste Bart de emails spreken voor zich.En of u nou dit heeft gezegd of niet: 'Nergens staat er amateuristische KLOOTHOMMEL te lezen hoor'.Om mezelf te behoeden voor ongepast reageren heb ik die mail weggegooid en daarom staat deze dus ook niet tussen de mails die ik heb bijgesloten.U weet wat u heeft geschreven al was dat anders geformuleerd!Maar de context blijft hetzelfde! En dat heeft de situatie bepaald niet ten goede geleid.In het kort een goed verhaal eindigde in een drama vanwege de switch naar facturen wat fout ging. Dit heeft mij afgeleid van het actuele probleem namelijk de defecte geiser.Ik moest vanwege de vakantie het werk van 4 man personeel doen waaronder de administratieen dat is nooit mijn ding geweest. En als je in 4 uur tijd 100 + emails moet afwerken dan lees je niet het hele verhaal meer en kijk je niet naar chika of Bert.Of u daar nu begrip voor heeft of niet doet er niet toe.Nu is de vakantie voorbij en schijnt er een meer licht op deze zaak.Ja de retour kosten zijn voor de klant en ja ik was door de verandering van de email correspondentie de draad kwijt dat het ging om een defecte geiser.Normaal zijn de retour kosten voor de klant tenzij de schuld bij ons of de transporteur ligt. In dit geval dus bij ons.Mijn collega heeft een retour label gemaakt zodat de geiser retour kan komen zonder dat het u wat kost.Zodra het binnenkomt zulle ze retour geboekt en gecrediteerd worden.Alles gaat en staat met een goede correspondentie en begrip van tijd en situatie. In dit geval de vakantieperiode.Met vriendelijke groet,Marc van Team Gaswinkel.comTel: +31315340 099Email: marc@gaswinkel.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform