Geachte ,
Ondanks mijn vele vorige schrijven naar de dienst VEKA via de vernoemde contactadressen, alsook na mijn berichtgeving aan de klachtenmanager van het VEKA en ik hierbij alle mogelijke stappen ondernomen heb om gebruik te maken van het recht om gehoord te worden in dit dossier, zoals in de eerste brief aan mij werd vermeld, blijft dit zonder enig gevolg top op heden.
De dienst boekhouding blijft mij bijgevolg automatisch aanmaningen verzenden, maar zolang het VEKA enkel die houding blijft aannemen en mijn recht op bewijsvoering blijft negeren op dergelijke manier, kan ik daar niet op in gaan.
Ook jullie klachtendienst schreef ik eerder aan op 7 april 2025 en mocht alweer een aanmaning tot betalen van de boete ontvangen in de brievenbus.
Geen enkele dienst geeft enig gehoor en gevolg aan mijn herhaaldelijk schrijven .
In bijlage van deze berichtgeving kan u alle enkele bewijsstukken , brieven en aanmaning van het VEKA vinden.
Dit systeem is echter te beperkt om alle documenten die uw diensten reeds meerdere malen van mij ontvingen , nog eens allemaal toe te voegen.
Het dossier van de bewijslast heeft immers een te grote omvang verkregen .
groet,
Gunther Berghs