Terug

geen verwarming en warm water

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: SIX

22/11/2023

Bedrijf SIX controleert de ketel en de verwarming elke 2 jaar.Dit jaar heeft het bedrijf geen onderhoud aan mij uitgevoerd en is de ketel kapot gegaan. Na de tweede oproep kwam iemand de onderdelen uit de ketel halen en ik heb al 3 weken geen verwarming of warm water gehad.We bellen SIX elke dag om te vragen naar reparaties aan de ketel, maar ze blijven ons vertellen dat de bestelde onderdelen niet zijn aangekomen. Het is onmogelijk dat ze binnen 3 weken niet geleverd zijn.Wij zijn een gezin, twee volwassenen en twee kinderen, het is buiten 0 tot 5 graden en we zitten in een koud huis en wassen ons met koud water.Als we ze bellen, blijven ze zeggen dat ze niets kunnen doenEen zeer onverantwoord bedrijf?

Berichten (2)

SIX

Naar: M. D.

22/11/2023

Beste,De interventie vond plaats op 08/11/23. De nodige wisselstukken werden onmiddellijk besteld. Ook werd er op diezelfde dag gezorgd voor noodverwarming.De bevestigde levertermijn voor de wisselstukken is halfweg week 48.Met vriendelijke groeten,Fabrice Dalezafdelingshoofd, Technische DienstSIX bvSchardouwstraat 31, 8870 IzegemT 051 33 10 33 www.six.beDisclaimer

M. D.

Naar: SIX

22/11/2023

Beste De noodverwarming die wij van u hebben ontvangen is één kleine kachel voor 150 vierkante meter, voor woonkamer, 3 slaapkamers, 2 toiletten en een badkamer! Hoeveel dacht jullie dat we konden verwarmen met zo'n kachel? Het probleem is ook, dat we geen warm water hebben, we hebben ook warm water via de kachel! Elke dag wassen 4 mensen zich in ijswater en thuis is het 10 graden! comfort passend bij de 21e eeuw.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform