BesteIk bestelde BH's in de grootste maat bij jullie. Volgens de maattabel zouden die moeten passen voor D-115.Bij ontvangst bleek onmiddellijk de maat op het zicht niet te kloppen checken kon niet want er stond nergens een maatlabel in de BH's. Na herhaaldelijk mailen met Odette en nadien met Linda heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag waar ik de maataanduiding kan terugvinden.Uiteindelijk werd overeengekomen, omdat de maat overduidelijk niet overeenstemt met de bestelde maat, om de BH's terug te sturen en dat de teruggestuurde BH's zouden terugbetaald of vervangen worden. Ik heb bij de retour geopteerd om deze te laten terugbetalen.Ik had bij bestelling aangegeven dat ik na ontvangst wou betalen (via Klarna) dus leek het voor mij logisch dat de factuur, na retour van de goederen zou gecrediteerd worden.In afwachting van de creditnota, heb ik de invordering van de factuur door Klarna gepauzeerd om bijkomende kosten te voorkomen.Uit onderzoek van Klarna zou gebleken zijn dat de retour nooit is aangekomen bij Diyala. Het rare aan de hele zaak is dat ik sinds ik het retourformulier ontvangen heb, ik helemaal geen antwoorden meer krijg van Diyala. Ik heb zowel naar de info@diyala.nl als naar linda@diyala.nl gemaild maar ik krijg GEEN reactie meer.Ik vraag sinds begin augustus om mijn creditnota maar heb deze nog altijd niet ontvangen Klarna heeft ondertussen de invordering weer opengezet waardoor ik al meer dan 20 euro extra kosten heb door de nalatigheid van de leverancier.Kort samengevat:* Zij sturen mij een verkeerde maat* ik mag ze in eerste instantie niet retourneren omdat ze onder de wetgeving van persoonlijke hygiëne of zoiets vallen,* na veel mails en ergens het woord oplichting te laten vallen uiteindelijk toch een retourformulier en -adres ontvangen (met de keuze tussen terugbetaling of vervangen van de goederen) *en dan antwoorden zij aan Klarna (niet aan mij) dat ze de retour nooit ontvangen hebben... ik voel mij serieus opgelicht.IK KOOP NOOIT MEER BIJ DIYALA