Terug

geen verdere communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: Refurbished.be

29/01/2024

Beste,Ik bestelde op 27/02/2023 een iphone 13 bij Refurbished. Na enkele maanden bleek er een probleem te zijn waardoor het toestel bij gebruik om de 20 seconden uitviel en vanzelf terug opstartte. Nadien heb ik telefonisch contact opgenomen met hen en het probleem uitgelegd en zij gaven mij het advies om deze terug op te sturen. Op 24/8/2023 kreeg ik via mail een bevestiging van garantie en verkreeg ik het verzendlabel om het toestel terug te sturen. Op 14/12/2023 kreeg ik een bericht dat mijn toestel bij de verkooppartner is aangekomen. Ik kreeg dan het verzoek om mijn Icloud/find my iphone nog te deactiveren of te verwijderen en dat ze dan verder konden met reparatie. Dat heb ik dan ook gedaan.Na verder niets meer vernomen te hebben van hun heb ik op 28/12/2023 een mail naar de klantendienst gestuurd om te weten wat nu de status van het toestel was en wanneer ik het enigszins kon terug verwachten. Deze viel nog altijd ruim onder de 3 jaar garantie die je hebt en eventueel als het toestel niet meer hersteld zou kunnen worden hadden ze mij aan de telefoon ook verteld dat ik een nieuw toestel zou kunnen krijgen.Ik heb na deze mail een automatic reply gekregen dat ze deze goed hadden ontvangen en ik binnen de 5 werkdagen ging gecontacteerd worden.Na nog steeds niets vernomen te hebben heb ik op 8/1/2024 nog een mail gestuurd wat ik verder kon verwachten maar zoals steeds krijg ik niemand te pakken of krijg ik geen reactie via mail.Ik weet momenteel echt niet wat ik kan doen en aangezien de telefonische klantendienst ook niet meer actief is en ik daar ook niet terecht kan wil ik deze klacht indienen.Dit gaat toch om een toestel dat rond de 800 euro gekost heeft en ik echt wel wil dat ik recht heb op wat ik betaald heb.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform