In 2022 deed ik beroep op het bedrijf Quitte om een onbetaalde factuur te innen bij een cliënt (zorgsector - zelfstandige paramedisch beroep). De strategie van dit bedrijf zag er veelbelovend uit. Er zou meteen een deurwaarder gestuurd worden naar mijn cliënt om de factuur toch nog te innen. Ik betaalde hiervoor onmiddellijk de factuur van Quitte om de procedure te starten. Helaas was er geen sprake van meteen een deurwaarder in te schakelen, maar dit moest blijkbaar eerst nog langs het vredegerecht passeren (welke piste ik in het verleden eerst al ondernam). Er zou een 2e zitting plaatsvinden waarbij er dan actie zou worden ondernomen. Of deze tweede zitting plaatsgevonden heeft, weet ik niet (ik vermoed van niet, er is immers geen brief meer gevolgd vanuit het gerecht). Er is geen enkele vorm van communicatie meer vanuit Quitte. Er is niets van opvolging voor dit dossier, geen uitleg, geen terugbetaling van de som voor de deurwaarder die immers nooit werd ingezet. Quitte negeert je gewoon en antwoordt niet meer op mails. Dit zijn geen correcte praktijken. Bijgevolg is de openstaande factuur nog steeds niet betaald en ben ik nog meer geld kwijt. Ook van andere klanten van dit bedrijf hoor ik zeer gelijkaardige teleurstellingen. Deze zaakvoerder is duidelijk een oplichter.