Terug

Geen uitleg over vertraging

Opgelost Openbaar

Solaredge

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: Solaredge

24/06/2022

Beste, mijn omvormer van Solaredge,geplaatst in 2019 is defect. Daarvan werd melding gemaakt op jullie support. Pas na 4 dagen werd gemeld dat de omvormer uitgemeten was en inderdaad defect, dus een RMA werd aangemaakt .Ondertussen zijn we 14 dagen verder en heb ik nog steeds geen vervangende omvormer. Geen enkele vraag via het dossier wordt beantwoord ,bellen kan niet, dat is een bandje die verwijst naar de website,de chat heeft enkel de mogelijkheid om vooraf ingestelde vragen te beantwoorden. Jullie beloven nochtansbinnen de 48 uur een oplossing. Kan ik alsnog uitleg krijgen over de vertraging en de geplande acties? Ondertussen derf ik toch maar opbrengsten van de zonnepanelen.

Berichten (5)

Solaredge

Naar: P. M.

24/06/2022

Thank you for contacting SolarEdge support.A Support technician is working on your case:  Case Number:  3244878Subject: Klacht - Geen uitleg over vertraging - (CPTBE01549250-63)Site:      We will contact you with any updates or if further information is required.  Meanwhile, you can:Track your casesTo track or modify your case status please log in  here  with your SolarEdge credentials, and select  "For All Cases".Communicate with the support technicianIf you would like to send a message or add information to your case, simply reply to this email.Visit our support portalClick  here  to visit our support portal, where you can  Search our extensive knowledgebaseFind answers in the FAQs sectionContact us for any further inquiries.Important note:Please make sure to follow the safety instructions in the product manual when handling our products.Sincerely,SolarEdge Support  On 2022-06-24, 10:24:00, klachtenbox@test-aankoop.be

P. M.

Naar: Solaredge

27/06/2022

Beste, met die standaard antwoorden ben ik niets, en al zeker niet in het engels. Kan u in het Nederlands antwoorden op mijn vragen ?

Solaredge

Naar: P. M.

27/06/2022

Thank you for contacting SolarEdge support.A Support technician is working on your case:  Case Number:  3248297Subject: Klacht - Geen uitleg over vertraging - (CPTBE01549250-63)Site:      We will contact you with any updates or if further information is required.  Meanwhile, you can:Track your casesTo track or modify your case status please log in  here  with your SolarEdge credentials, and select  "For All Cases".Communicate with the support technicianIf you would like to send a message or add information to your case, simply reply to this email.Visit our support portalClick  here  to visit our support portal, where you can  Search our extensive knowledgebaseFind answers in the FAQs sectionContact us for any further inquiries.Important note:Please make sure to follow the safety instructions in the product manual when handling our products.Sincerely,SolarEdge Support  On 2022-06-27, 11:08:34, klachtenbox@test-aankoop.be

P. M.

Naar: Solaredge

27/06/2022

Zoals verwacht, wordt deze mail niet gelezen. Na wat zoekwerk tot de vaststelling gekomen dat ik niet de enige ben, zie de reviews op trustpilot. https://nl-be.trustpilot.com/review/www.solaredge.com.

Solaredge

Naar: P. M.

27/06/2022

Thank you for contacting SolarEdge support.A Support technician is working on your case:  Case Number:  3248456Subject: Klacht - Geen uitleg over vertraging - (CPTBE01549250-63)Site:      We will contact you with any updates or if further information is required.  Meanwhile, you can:Track your casesTo track or modify your case status please log in  here  with your SolarEdge credentials, and select  "For All Cases".Communicate with the support technicianIf you would like to send a message or add information to your case, simply reply to this email.Visit our support portalClick  here  to visit our support portal, where you can  Search our extensive knowledgebaseFind answers in the FAQs sectionContact us for any further inquiries.Important note:Please make sure to follow the safety instructions in the product manual when handling our products.Sincerely,SolarEdge Support  On 2022-06-27, 12:17:57, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform