Terug

geen toegang tot mijn diftarrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: ILVA

19/08/2021

Beste, mijn echtgenote Hilde Goessens heeft reeds verschillende mails gestuurd omdat wij geen toegang hebben tot mijn diftar wegens inlogproblemen.Indien ik een nieuw wachtwoord wil aanmaken krijg ik de melding dat er geen gebruiker is met dit emailadres, als ik een account wil aanmaken krijg ik bericht dat er al een account bestaat op ons thuisadres. Na analyse door jullie kreeg ik op 14/7/21 een mail dat jullie toegaven dat de fout bij jullie lag en dat de verantwoordelijke dienst het zou resetten.Daar er niets gebeurde stuurde ik op 23/7 opnieuw een mail om te vragen naar het verloop.Het antwoord, op 26/7,was dat ze nog geen feedback ontvangen hadden van de betreffende dienst.We zijn vandaag 19/8/21 en nog steeds is dit niet in orde. Ik vraag mij af wat ik nog meer kan doen. Ik hoop dat jullie diensten ons hierbij kunnen helpen.Mvg.Pascal Goossens

Berichten (1)

ILVA

Naar: P. G.

20/08/2021

Geachte,We hebben bericht gekregen van de IT-afdeling dat de reset zou uitgevoerd zijn.U zou opnieuw een account kunnen aanmaken.De oorzaak wordt verder onderzocht met het oog op het voorkomen van herhaling van dit ongemak.Met vriendelijke groeten,Luk De CeukelaireAdviserend Directeur MilieuTel. algemeen:053/83 88 48Tel. direct:053/85 85 76luk.de.ceukelaire@ilva.beZuid III | Industrielaan 18| 9320 Aalstwww.ilva.beBTW: BE 0862.014.551PDenk aan het milieu voor je deze mail print.NVia deze e-mail worden persoonsgegevens verwerkt. ILvA wil dit overeenkomstig de wet doen. Lees daarom hier de ILvA-privacyverklaring.Gebruiksvoorwaarden| Privacy SINGLEMESSAGE_END


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform