Terug

Geen toegang tot appartement op 10 januari 2023 rond 18u30.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: AG Insurance

07/02/2023

Beste, Na ziekenhuisbezoek aan mijn echtgenote die ernstig ziek in AZ Brugge in opname was, wil ik mijn appartement betreden rond18u.Bleek dat ik sleutel niet meer kon draaien om deur te openen. Heel alleen en tamelijk in paniek heb ik nr van slotenmaker gebeld in de regio. Deze kon mij niet helpen gezien het een FICHET slot was. Die heer heeft mij een telefoonnummer gegeven van slotenmaker die me zeker kon helpen. Na herhaaldelijk naar deze laatste te bellen, er zou probleem geweest zijn met hun antwoordapparaat, heb ik eindelijk iemand aan de lijn gekregen, die mij zo snel mogelijk technieker zou sturen. Was intussen al na 19u en ik zat in trappenhuis te wachten op aankomst technieker, die rond 19u35 aankwam. Na meerdere pogingen door technieker bleek dat enige oplossing was het cilinderslot te vervangen, wat ik dus ook laten doen heb.Na ontvangst van factuur heb ik contact opgenomen met makelaar van AG verzekeringen, die mij vertelde dat ik contact had moeten opnemen met schadegevallen AG. Niet simpel als je niet binnen kunt en polis en telefoonnummer kunt raadplegen.Nadien contact opgenomen met zetel AG, waar ik zelfde te horen kreeg. Maar ik kreeg gelegenheid de stressvolle situatie uit te leggen en er werd mij gezegd dat ze uitzonderlijk mijn schadegeval zouden behandelen, maar dat dit maar eenmalig kon. Ik heb gevraagde documenten doorgestuurd, naar makelaar en AG. Op 21 januari 2023 kreeg ik schrijven van makelaar en AG dat ze me maar voor 250 euro konden vergoeden op de factuur van 842,70 euro.Brief tussenkomst vermeld alleen schade en bedrag van 250 euro.In bijlage stuur ik jullie de betreffende briefwisseling en factuur van slotenmaker.Graag had ik geweten of deze tussenkomst niet hoger kon/ moest zijn.Hopend op een gunstig antwoord verblijf ik intussen in afwachting.Mvg

Berichten (4)

AG Insurance

Naar: N. S.

07/02/2023

Geachte heer, geachte mevrouwUw schrijven van zonet genoot al mijn aandacht.De echtgenoot van mevr. Nadine Scheerlinck schreef Test-Aankoop betreffende de woningverzekering.Echter, op basis van de inhoud van dit schrijven kan ik niet achterhalen op welk specifiek polisnummer of schadedossier deze klacht betrekking heeft. Er is immers ook geen bijlage toegevoegd.Zou u me daarom per de volgende gegevens willen bezorgen aub:Het specifieke contractnummer of de referte van het schadedossierDeze informatie kan doorgestuurd worden naarcustomercomplaints@aginsurance.be met vermelding van de volgende referte: AG25226/AT.Alvast bedankt voor uw bereidwillige medewerking.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

N. S.

Naar: AG Insurance

08/02/2023

Hierbij de gevraagde documenten

AG Insurance

Naar: N. S.

16/02/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat mevr. Scheerlinck zonet een antwoord ten gronde mocht ontvangen.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: N. S.

08/03/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk verwijs graag naar mijn antwoord ten gronde van 16 februari 2023.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform